Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 8 april 2018 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 8 april 2018

Hallo,
Ik hoor net op de radio dat het deze week steeds mooier weer wordt. Hopelijk zet zich dat tot en met het weekend door, dan kunnen wij weer lekker met ons Rondje Groningen op pad!
Heb je zin om mee te gaan, dan kun je dat hieronder aangeven en zien we elkaar zondag 8 april 2018 tegen tienen bij het Peerd van Ome Loeks voor een rondje van zo'n 70-80 km door Stad en Ommeland.
ik heb er zin in!
Groet, Petra.
Tja, helaas is dan net ook de beurs in Ede.
Hi Petra,

Ik ben er bij, leuk om weer mee te fietsen! :D

Groet,

Paul
wat voor gemiddelde tempo in km/h. worden er gereden ? , want op fietsers die het niet bijhouden zou ik zelf de smoor inhebben
Wij fietsen ook mee!
Groet,
Frenk en Margo
Hallo,

Wim, veel plezier op de beurs in Ede!. We horen graag bij het volgende Rondje of het bezoek aan de beurs je nog nieuwe inzichten en ervaringen heeft opgeleverd.

Wie 'Bekaf' is weet ik niet en hoe hard we precies fietsen weet ik ook niet, maar het zal zo ergens rond de 21-23 km/h zijn. Een beetje ervaring met fietsen (het zijn vooral fietsers op trekkingfietsen, ook wel vakantiefietsen genoemd) is dus mooi meegenomen. Een keer meefietsen kan altijd, dan merk je vanzelf hoe hard het gaat. Dus wellicht tot ziens zondag.

Groet, Petra.
heb vandaag nieuwe wielen besteld voor in de Peugeot semi-race , met dat karretje is wel een gemiddelde van boven de twintig km/h mogelijk , een week levertijd , dus zal met twee weken klaar kunnen zijn
100_5513.jpg
De lente barst los zeggen ze. Daar heb ik wel zin in.
Kortebroekendag
Begrijp ik het goed Petra dat jij een rondje bedenkt?
Tot zondag
Hallo,
haha, Cilia, ik ben inderdaad het sliertje begonnen zonder idee voor een route, maar ik ga over een rondje nadenken hoor :) Ik wacht nog even op de windvoorspelling (wisselt nog per dag), en dan neem ik er eentje mee.
Tot zondag!
Groet, Petra.
Ben vrijwilligster op de beurs van de wereldfietser.
Jullie veel plezier!
Gr edith
Wij zijn er ook bij zondag en zullen ook nadenken over een rondje.
Dan besluiten we zondag wiens rondje het wordt :roll:
Ik kom ook,

Kees
mijn fiets is gepoetst en gesmeerd, ik ga ook mee :D
tot morgen!
Rikie
Hallo,
Dat was een leuk, zonnig en gezellig rondje, dames en heren!
Vanmorgen even na tienen vertrokken we met 7 mannen en 6 vrouwen (René en Geke, Cilia, Rikie, Frenk en Margo, Co, Bert, Wim, Ludo, Paul, Kees en ondergetekende) via een gevarieerde route, o.a. door het nieuwe Meerstad, vol onbekende stukjes (fiets)pad richting oost. Onderweg nog een korte stop met lariekoek van Cilia, waarna we even na twaalven bij café Overdiep in Appingedam neerzegen voor een kop koffie/thee/cola met een lekkere kwark/appel/chocoladetaart. Lekker kletsen over fietsen en vakanties en wat al meer.
Terug langs o.a. Eenum, Leermens, Loppersum en Thesinge, waar we nog een boterhammen/appelstop hadden en weer een hoop te kletsen met elkaar. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt (aldus André van Duin) en iedereen vond het heerlijk fietsen.
Precies om drie uur draaiden wij het stationsplein weer op, waar na nog wat nagepraat de laatsten na kwart over drie het Peerd verlieten.
Groet, Petra.

Voor geïnteresseerden de route: 86-88-91-59-58-40-41-43-13-16-49-54-68-3-59-60-69-66-26-77-koffie Appingedam-26-27-81-98-99-65-5-4-61-67-57-6-56-20-21-94-90-93-89 en via zuidkant langs kanaal weer terug naar het station. Totale afstand ong. 75 km
Complimenten Petra,
Voor een prachtige route en een heerlijke fietsdag. Die route gaan wij zeker vaker doen.