Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SPOED: wat morgen doen in Bangkok? - Forum Wereldfietser

SPOED: wat morgen doen in Bangkok?

Dag Wereldfietser vrienden,

Mijn werk brengt me momenteel op interessante plaatsen! Vorige week nog op een conferentie in New York en nu twee dagen interne conferentie in Bangkok gehad. Vorige week heb ik heerlijk even in Central Park gefietst, morgen heb ik een dag voor mezelf in Bangkok. Even fietsen zou heerlijk zijn, maar zit hier zonder fiets en zo'n toeristenfietstocht door het veel te drukke stadscentrum lijkt me niets. Hebben jullie suggesties voor een leuk uitstapje? Bij voorkeur even lekker mountainbiken / off road rijden en dan heb ik dus wel een fiets nodig. Ik moet aan het eind van de dag weer terug zijn in het centrum van Bangkok.

P.s. Top 10 toeristenattracties ben ik afgelopen weekend al afgelopen (diverse tempels en koninklijk paleis, varen over rivier, Barge museum) dus dat hoeft niet meer.

Hoor graag suggesties!

Groeten
Dennis
Spoed? Over luxeproblemen gesproken.
Een Bangkok bicycle tour? https://www.covankessel.com Daarmee ga je juist via allemaal kleine paadjes, en vermijd je de drukke attracties. Kost wel wat, maar ik vond het de moeite waard, je ziet Bangkok echt van een andere kant.
Als je echt wil raggen op de MTB moet je eerst buiten Bangkok zien te geraken.
Dennis,

Waar zit je in Bangkok?
Dennis,

Waar zit je in Bangkok?
Fietsen op het varkensmaageiland?
Een eindje verderop is er het Wang Saen Suk.