Additionally, paste this code immediately after the opening tag: softshell duur?? niet dus... - Forum Wereldfietser

softshell duur?? niet dus...

Van: menno
Aan: menno
Geplaatst: Ma 07 Nov, 2005 20:26
Onderwerp: Softshell duur? nee dus.....
Beste wereld fietsers,

Goede kleding is duur. Nu zijn er allerlei adressen waar je goede niet dure kleding junt kopen zonder bekend merkje erin.

Een van die adressen is Keela in Culemborg zie internet (even niet paraat)

Vandaag kwam ik een brochure tegen van Tchibo, ook op internet te vinden met goede en goedkope kleding.

De softshells van bekende merken beginnen bij 130 euro bij Keela ongeveer 75 euro. Nu bij Tchibo voor slechts 44,90 ook andere (thermo-) (onder-)kleding Zie ook www.tchibo.nl . zeer de moeite waard.

Thuis draag ik de softshell van Keela erg veel en dat bevalt erg goed. Ook op vakantie heb ik hem bij fris weer en 's morgens veel aan.

Groet, Menno

De website van Keela is www.keelaoutdoors.nl Heb ook spullen er vandaan. Zijn erg goed bevallen...ook na veelvuldig gebruik en dus veel gewassen.

Gebruik de spullen van Keela al een paar jaar. Helemaal nets mis mee....integendeel...

Die site werkt bij mij nooit...

Wij (mijn vriend en ik) hebben beide een soft shell van Keela, en bevalt heel goed. Zeker tegen deze goede prijs.
:(
Die site is zo te zien alleen te bekijken met IE, niet met Firefox en Mozilla. Niet erg klantvriendelijk.
Frank schreef::(
Die site is zo te zien alleen te bekijken met IE, niet met Firefox en Mozilla. Niet erg klantvriendelijk.
:shock: Leuk...... geen linux ondersteuning? :evil:

Met Apple OSX doet ie in ieders geval niks
Van softshell naar software, maar toch ben ik bang dat het eigenlijk off-topic is. :wink:
Er zijn bedrijven of organisaties waar ik een mailtje of zelfs een brief naar stuur als hun site niet bruikbaar is met een alternatieve browser, maar hier vind ik het niet de moeite waard.

Hola, ik dacht in dit draadje ook een link te vinden van een e-shop voor merkloze fietskleding met als bezoek lokatie Someren/Maarheze, weet iemand iets? K Ben de naam vergeten. :(

Heb het gevonden op MTB-forum, hier is de link voor merkloze fietskleding in Brabant (e-shop):


http://www.cyclewear.nl/index.php

Kent iemand deze softshell van het merk Rehall en zo ja wat is de ervaring ?? Voor 60 euries lijkt het mij een goeie deal.

http://www.getsalt.com/shop_product.php?productId=176

Vorig jaar een tweedehands Patagonia Ready Mix Jacket gekocht op Ebay.com voor 65,- euro (nieuwprijs 220 euro). Jas was als nieuw en wordt door de postbode bij je thuisbezorgt. :lol: Alleen jammer van dat afschuwlijke oranje kleurtje.... :?