Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 4 weken fietsen Zuid Vietnam dec 2018 - Forum Wereldfietser

4 weken fietsen Zuid Vietnam dec 2018

Heej hallo,

Vorig jaar heb ik een nieuwe Santos Travelmaster 3+ gekocht en heb ik samen met mijn (inmiddels ex-)partner een maand op Sri Lanka rond gefietst. Het was een droomvakantie!

Ik wil heel graag dit jaar weer zo'n droomvakantie vieren en zou graag in december-januari ongeveer 4 weken door Zuid Vietnam willen fietsen. Ik ben op zoek naar een gelijkgestemd en avontuurlijk fietsmaatje (m), bij voorkeur uit de omgeving van Arnhem en WO nivo. Ik ben een vrouw 54 jaar en heb een goede fietsconditie. Ik fiets elke dag 42 km woon werk verkeer. Daarnaast fiets ik nog regelmatig een rondje op mijn MTB en mijn racefiets.
Samen lijkt me veel gezelliger en ook veiliger. Het is bovendien wel fijn als jij een beetje handig bent met de fietsen prepareren voor de reis. Ik heb twee linkerhanden met gereedschap. Maar ik ben weer heel goed in organiseren, mooie routes vinden en goede en goedkope slaapplaatsen vinden

Ik hou van vroeg op pad, dan is het nog lekker koel. Bovendien is het prachtig om rond 6.00u, als het net licht is, een land tot leven te zien komen. Verder vind ik het erg leuk om exotische gerechten uit te proberen die ik nog niet ken en ook plekken te bezoeken waar wat minder toeristen komen.

Rustig aan, genieten onderweg van mooie vergezichten, plezier maken samen, exotische lunches, natuur en cultuur, en regelmatig tijd uittrekken om e.e.a. te bekijken.ik heb vorig jaar afstanden gefietst tussen de 50km en de 120km op een dag. Met af en toe een dag vrij om iets te bekijken. Ik ben niet zo'n klimmer, maar zet dan de fiets in een lage versnelling en klim rustig een berg op. De avond van tevoren bekijken waar we de volgende dag naartoe gaan. Slapen in eenvoudige hotelletjes, met af en toe een uitspatting ertussen.

Spreekt het idee van Zuid Vietnam in dec/jan 2018 je wel aan, dan hoor ik graag van je, kunnen we misschien een keer kennis maken, en kijken of het klikt voor wat betreft een fietsreis? Dan kunnen we de reis zelf in overleg samen uitstippelen.

Harte-Groet,
Philena
Hoi Philena,
Heb je een PB gestuurd.
Hoi Philena,

Hierbij de trigger.
Je hebt een PB reactie van mij ontvangen over mijn telefoonnummer.

Groeten,
Chris
Philena schreef:
vr 15 jun, 2018 23:15
Deze oproep is niet meer relevant.