Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Hongarije - Forum Wereldfietser

fietsen in Hongarije

Name: kim scholten

Email: ikwilnaareen@onbewoondeiland.nl

wie heeft er ervaring met fietsen in Hongarije? alle info, tips en reisverslagen zijn welkom!!

Name: Marcel Vos

Email: marcelv@csi-nl.com

Beste Kim,

Hongarije is een prima fietsland, ben er zelf 3 keer geweest, en hoop dit voorjaar weer te gaan. Vooral noorden en zuiden zijn aangenaam om te fietsen, niet spectaculair maar afwisselend landschap.In het noorden zijn de berggebieden Matra en Bükk leuk om door te fietsen, ook de onverharde bospaden zijn daar prima befietsbaar. In het zuiden zijn de rivieren Drava met de heuvelgebieden rond Pecs de moeite waard. Ik hou persoonlijk niet zo van de uitgestrektheid van de poesta, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Mijd trouwens de industriesteden in het noorden zoals Miscolc. Eger, zseged, Tokaj en Pecs zijn prachtige steden. Het gebied boven en rond het Balaton-meer is ook de moeite waard. Het meer zelf is fraai, maar het kan er, vooral in de weekeinden heel druk zijn op de wegen. Vriendelijke mensen en lekker eten en drinken. kortom goede kaart kopen en gaan!

--- --- --- --- --- --- --- --- --

Name: Anonymous

ervaring zal ik wsch na deze zomer wel hebben, want ik ga er ook doorheen fietsen. Nu kan ik je helaas nog nie helpen..

Eelco
--- --- --- --- --- --- --- --- ---