Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Grand Traversée du Massif Central (GTMC), Frankrijk - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Grand Traversée du Massif Central (GTMC), Frankrijk

Complete verslag in nieuw formaat.....sorry, teveel werk om dat alles over te zetten naar de wf site 8) .
https://biketravel.exposure.co/grand-tr ... if-central
Zeer wervend, chapeau. Maar het is wel Grande Traversée du Massif Central
Ik had het mooie (beeld)verslag al eens gelezen. Het ziet er nu nog gelikter uit (en dat bedoel ik positief!)

Misschien offtopic, maar waarom ben je overgegaan op Exposure? En werkt het fijn qua cms?

(Ik moet zelf snel een oplossing verzinnen voor mijn veel te oude Joomla site die bijna niet meer wordt ondersteund, en dacht eigenlijk aan Wordpress. Ik plaats er maar max 2 p.j. iets op en hoef geen interactie of koppelingen met social media (misschien Insta dan). Maar als er betere (en niet te dure) alternatieven zijn... Jij hebt je er vast in verdiept.)
@Marco: Als ik op The movie GTMC klik om de film af te spelen krijg ik de melding:
Video niet beschikbaar
Deze video bevat content van SME, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.

Is dat de bedoeling?
Hoi Willem, ik ben een beetje aan het rommelen. Had ook altijd een Joomla site maar update die niet regelmatig. Tja, en dan loop je achter en dan wordt het updaten al helemaal een grote hobbel.
Exposure kost geld. En niet zo'n beetje ook als je de versie zonder reclame neemt. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Op dit medium zijn de stylesheets erg beperkt. Op mijn WIX site kan ik veel meer kanten op. Maar een beperking bespaart wel heel veel tijd en daarom nog even op Exposure.

@Nicole, dat is gek. Bij mij speelt de video wel af........ah, wellicht komt het omdat jij het vanuit Belgie afspeelt. Elk land heeft zijn eigen auteursrechten. Heb het veranderd. Werkt het nu wel?
Marco Meijerink schreef:
zo 16 dec, 2018 21:54
@Nicole, dat is gek. Bij mij speelt de video wel af........ah, wellicht komt het omdat jij het vanuit Belgie afspeelt. Elk land heeft zijn eigen auteursrechten. Heb het veranderd. Werkt het nu wel?
Ja, nu werkt het.