Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naafdynamo in Bobjack - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Naafdynamo in Bobjack

Beetje dom geweest.... Ipv de hele spakendraadsnij apparaat te bestellen alleen de kop besteld .... Beetje jammer misschien kan ik nog iets Frankensteinen met een boormachine
Toch wel handig zo'n vakantie, eindelijk tijd om het wieltje af te maken. Uiteindelijk de spaken in een bankschroef geklemd, en simpelweg de draadroller in de boormachine gezet. Werkt perfect!!! Het spaken was een crime... Veel korte spaken, geen ruimte .... Maar gelukt :D . Net even een testritje gemaakt en hij laad mijn powerpack en telefoon zonder problemen op. Binnenkort maar eens uitvinden hoeveel stroom hij genereert.


P.s. hoe deel ik hier foto's?
een foto plaats je door het bestand te uploaden in bijvoorbeeld: https://pix.toile-libre.org
en dan knip je de link voor een forum en plaatst die hier. klik op 'voorbeeld' en kijk of het gelukt is.
en er is een topic hierover op dit forum (maar die kan ik even niet vinden...).
groet! hoogframe
Mr Wojtas schreef:
wo 26 dec, 2018 14:48
P.s. hoe deel ik hier foto's?
Het kan ook anders, met een of meer plaatjes naar het forum ge-uploaded.

------

Begin een berichtje.

Kijk onderaan en klik op bijlagen.
Dan op Bestand bijvoegen.
En dan even zoeken naar het klaargezette bestand (dat niet te groot mag zijn).

Daarna kan/moet je het nog in je lopende tekst zetten anders hangt het plaatje onderaan.

Groeten BSM