Additionally, paste this code immediately after the opening tag: santiago de compostella - Forum Wereldfietser

santiago de compostella

Hallo,
Voor een kennis in Australie (alleen engelssprekend) zou ik graag info hebben over de fietsroute naar Santiago de compostella. Is er info in het engels te krijgen over deze route? Of zijn er goede websites hierover in het engels?
Alvast bedankt,
Gerrie.

Dit hier misschien : http://www.trentobike.org/Countries/Spain/#Camino

Groetjes,

Koen
Gerrie Maas schreef:Santiago de compostella.
Als je op internet zoekt is het handig als je Compostela met één l schrijft. Met twee kan ook, maar dan krijg je uitsluitend Nederlandse informatie, want alleen Nederlanders schijven Compostella met twee ellen :roll: :wink:
Groeten,
Leon
Leon schreef:alleen Nederlanders schijven Compostella met twee ellen :roll: :wink:
Belgen ook hoor :wink:

Er zijn ook Limbo's en Friezen die deze fout maken. Hoewel Compostela in het Frans Compostelle heet, maar die Fransen zijn een raar volk.

bert sitters schreef:Er zijn ook Limbo's en Friezen die deze fout maken.
Amsterdammers niet, maar die maken natuurlijk andere fouten :lol:
Hallo,
Allereerst Koen, Hartelijk bedankt voor je tip. Ze zullen er zeker veel info uit kunnen halen.
En voor alle anderen: Bedankt voor het corrigeren van mijn typefout, maar ik leer snel (zie boven: onderwerp) LOL
Ik vind het een kei goed forum hier, en gezellig ook nog bovendien. Mensen zijn hier erg behulpzaam en altijd vriendelijk. Typische fietsers zou ik zo zeggen.
Nogmaals bedankt

Groetjes,
Gerrie.