Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Montenegro naar Istanbul: welke route? - Forum Wereldfietser

Van Montenegro naar Istanbul: welke route?

Hallo!

Momenteel ben ik richting het oosten aan het fietsen en inmiddels ben ik in Bosnië & Herzegovina. Ik volg de Balkan route en wil ongeveer vanaf Murino, Montenegro richting Istanbul fietsen. De grote vraag is: hoe?
Ik kan door Albanië en dan via Griekenland naar Turkije, of door Kosovo/Macedonië/Griekenland, stukje Bulgarije meepakken zou eventueel ook nog kunnen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit stuk? Wat zou je aanraden en waarom?

Alvast heel erg bedankt!

Jonne
Ik heb geen idee maar vind het wel heel leuk om te lezen dat je inmiddels vertrokken bent op je grote reis na hier wat eerste informatie te hebben opgedaan. Goede reis gewenst!
Ik zou kiezen voor Albanië, erg vriendelijk fietsland en dan na de grote meren afbuigen naar het oosten.
Excuus voor de late reactie!

Bedankt voor de suggestie.
Het is uiteindelijk Kosovo-Macedonië-Griekenland geworden, meer wegens tijdgebrek. Dit was de snelste route.
Nu ik door Kosovo en Macedonië heb gefietst kan ik vertellen dat het makkelijk fietst, want vrij vlak. Maar dat het daar ook wel een beetje mee gezegd is. Veel grote wegen, weinig afwisseling in landschap.
Een ander zou ik dus Albanië aanraden. Hopelijk kan ik dat ook nog eens verkennen in de toekomst.