Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets Stevens Tour 26'' te koop - Forum Wereldfietser

Fiets Stevens Tour 26'' te koop

Beste mensen,

Van mijn zoon te koop, geschikt voor fietsvakantie:
Fiets Stevens Tour 26" rood-wit, in goede staat
Wielmaat 26 inch
Framemaat 17 inch - 43 cm
3 x 7 shimano naafversnellingen
V-brakes
Verlichting op naafdynamo in voorwiel, ook het achterlicht (dus geen batterijen)
Voor info: hartekatleen@gmail.com

DSC_2001.JPG
image-2019-04-17 (1).jpg
image-2019-04-17 (2).jpg
image-2019-04-17 (3).jpg
Geen naafversnellingen, maar derailleurversnelling, of ben ik blind?
hartekatleen schreef:
wo 17 apr, 2019 10:33
3 x 7 shimano naafversnellingen
Lijkt me idd een foutje. Op de foto zie je duidelijk 3 tandwielen voor en 7 achter met een Altus versnellings apparaat. Prima fietsje lijkt me zo.

Wel jammer dat verkoper alleen om de fiets te verkopen het forum bezoekt...
mqaa schreef:
do 18 apr, 2019 07:44
Wel jammer dat verkoper alleen om de fiets te verkopen het forum bezoekt...
Op Marktplaats vinden ze het jammer dat ik MP alleen bezoek om spullen te (ver)kopen.
maar/en voor onze dochter was dit model eerder een fijne fiets! ik kan hem aanraden.
sterk punt is ook nog het bedrade achterlicht, dus geen gedoe met batterijen.
groet! hoogframe
Marc,

misschien leest de verkoper al jarenlang mee, maar nu voor het eerst bericht geplaatst. Als ik dit al jammer moet vinden, kan ik me de hele dag wel druk maken.

Bert
ja hoor, daar gaan we weer !
nog een tip/advies bij deze fiets: bij gebruik door een jurk- of rok-dragend-kind komt deze kleding makkelijk tussen de achterrem en het wiel (en dat fietst niet lekker :shock: ).
ik had er daarom een jasbeschermer op gefreubeldt: (en onze fiets was framehoogte 14inch, detail)
Afbeelding
groet! hoogframe
Aangezien de TS niet reageert op het verzoek om de advertentie te wijzigen, gaat de topic op slot.