Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lijst van voor- en nadelen van bredere banden - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Lijst van voor- en nadelen van bredere banden

bdr schreef:
zo 08 sep, 2019 14:26
Leon schreef:
zo 08 sep, 2019 12:10
Met zulke onzuivere vergelijkingen haal je elke wetmatigheid onderuit.
In het algemeen stel ik dat grip op nat meer te maken heeft met de rubbercompound dan met de breedte van de band.
Het ene effect neemt het andere niet weg.
Even naar boven schoppendit onderwerp.

Nog maar een paar dagen. Donderdag zou de laatste dag zijn dat ik de lijst aan kan passen, maar of ik dan paraat ben om te doen of wat de exacte stoptijd is weet ik niet. Dus aanvullingen en nuanceringen z.s.m.a.u.b.
Leon schreef:
di 10 sep, 2019 10:56

Nog maar een paar dagen. Donderdag zou de laatste dag zijn dat ik de lijst aan kan passen, maar of ik dan paraat ben om te doen of wat de exacte stoptijd is weet ik niet. Dus aanvullingen en nuanceringen z.s.m.a.u.b.
Ik zou tramrails apart noemen, valt niet echt onder imperfecties van een wegdek (ik woon nu eenmaal in een stad met trams). Bovendien is het schuin oversteken van tramrails bij regen met dunne bandjes een uitdaging, zeker als je ook nog moet remmen.

Persoonlijk vind ik stootlek een mooier woord dan snakebite, maar misschien moet je beide noemen.
quote=ericplan

>Ik zou tramrails apart noemen,
Check

>valt niet echt onder imperfecties van een wegdek
Express aangebrachte imperfecties. Daaronder behoren ook stoepranden dwars op de weg, kasseien, hardstenen uitglijrichels en dergelijke.

>Persoonlijk vind ik stootlek
Check