Additionally, paste this code immediately after the opening tag: holland naar barcelona!! - Forum Wereldfietser

holland naar barcelona!!

hoi!!
ik heb deze oproep ook al bij te koop/gevraagd staan maar dacht dat ik m ook wel hier op kan zetten.
dit jaar gaan we naar barcelona fietsen en hebben er supper veel zin in natuurlijk!
ik ben op zoek naar info over deze route. mensen die er al heen zijn gegaan, hoe ze zijn gegaan met foto`s??zou leuk zijn
boekjes zijn ook welkom natuurlijk..we weten wel al wat van de route van paul benjanins, en ook de route die el en el hebben gefietst(fietsjunks) door de alpen...die sprak ons eigenlijk wel aan.
maar ik zou het leuk vinden om nog meer verslagen en routes te weten te komen. dan maken we zelf een mooie mix route 8)
ben zo bang om mooi dingen voorbij te fietsen, meer reden dus om vaker door frankrijk te fietsen :wink:
groetjes mirella
ik bedoelde dus super veel zin!! en geen supper haha :oops:

Hoi Mirella,

Je kunt nooit alles zien... of je moet echt zeeeeeeeeeën van tijd hebben!
Onderweg hoor je vast ook nog informatie of loop je eens een vvv binnen.

Heb je al gewoon gegoogled?

Heb je de links op deze site (zie menu) al eens doorgespit?

Boekjes over Frankrijk? Reisbladen?

Dan nog is jouw beleving weer iets van jezelf.. geniet gewoon van alles wat je ziet!

Wij vonden onze route uiteraard ook heel mooi en wellicht hebben we andere mooie dingen gemist, maar dat weten we nu toch niet! :lol:

Succes en vergeet niet te genieten!

El & El