Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets mee met Ryanair - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Fiets mee met Ryanair

Als ik mij niet vergis kost fiets meenemen 50 euro extra enkele reis bij Ryanair !
bert sitters schreef:Alle ruimbagage moet door de scan. Die scan zit in het bagagebandensysteem.
Bij aankomst (waar jpoosterhuis het over heeft) gaat de bagage toch niet door de scanner?
Overigens ben ik in juni nog vanaf Weeze (Niederrhein) met Ryanair naar Triëst gevlogen en mocht de fiets gewoon in een fietspyjama mee. De tekst op de website van Ryanair was toen precies hetzelfde als nu (" beschermende doos of tas"). Dus óf het beleid van Ryanair is willekeurig, óf de interpretatie van "tas" is strenger geworden. Vervelend, te meer daar er op Weeze kennelijk geen dozen te koop zijn...
Op Weeze (Niederrhein) kan een fiets in een fietspyjama al nauwelijks door de scanner, hoe moet dat dan met een nog grotere doos?
thierry v schreef:Als ik mij niet vergis kost fiets meenemen 50 euro extra enkele reis bij Ryanair !
Klopt, maar dat is tegenwoordig een heel gebruikelijk bedrag voor fietsvervoer.