Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoi, ik ben Floor - Forum Wereldfietser

Hoi, ik ben Floor

hoi, ik ben FLoor. Ik ben 29 jaar. Ik fiets sinds dat ik volgens mij vier was, maar dat ik ook fietsend vakantie houd en fietsreisjes maak, dat is sinds ongeveer mijn 22e. Ik heb toen vooral gewoon in Nederland, België en Frankrijk gefietst. Ik heb voor het laatst vier jaar geleden gefietst, ik ben toen twee keer in Roemenië geweest, wat ik supermooi vond. Ik vind fietsen een geweldige manier om te reizen en een land en de mensen te leren kennen. Het gaat mij absoluut niet om de kilometers, maar meer om het land en de mensen vanaf de fiets van dichtbij mee te mogen maken. Ik wil deze zomer weer in Oost Europa fietsen, daarover heb ik ook een oproepje geplaatst; over tips van mooie plekken daar, ik denk aan Macedonië, Montenegro, Servië, wie heeft er tips? Het Ohrid meer lijkt me mooi. Maar ditmaal zit ik ik te denken aan daar fietsen huren, ik weet daar weinig vanaf, als iemand tips heeft!! Verder ben ik theatermaakster, althans, bijna officieel, in juni behaal ik mijn diploma en dan wil ik inspiratie opdoen!!
Hoi Floor,

Van 10 t/m 18 juni organiseren Jim en Gregor een buitenlandtrektocht in Slovenie.
Op de fiets met een man of 15, altijd gezellig.
Per dag niet meer dan 70 km, misschien is het wat voor je ?

Groetjes Lars
Dankjewel voor deze tip, ik ben dan helaas dan nog bezig met afstuderen, maar Slovenië lijkt me erg mooi om te fietsen.

Groetjes Floor

[quote="lars de wit"]Hoi Floor,

Van 10 t/m 18 juni organiseren Jim en Gregor een buitenlandtrektocht in Slovenie.
Op de fiets met een man of 15, altijd gezellig.
Per dag niet meer dan 70 km, misschien is het wat voor je ?

Groetjes Lars[/quote]

Slovenie is prachtig! Wij hebben er vorig jaar drie weken gefietst. Heel pittig, maar erg mooi!