door
Ivarski » di 21 sep, 2021 13:02
Antwoord van Koga:
Hartelijk dank voor uw bericht. Graag help ik u verder met uw klacht.
KOGA biedt persoonlijke service via een uitgebreid dealernetwerk. Hierdoor is er altijd een dealer in de buurt waar u met uw fiets terecht kunt. Service en garantie verloopt via de KOGA dealer waar u de fiets heeft gekocht. Uw dealer inspecteert uw fiets en kan een eerste beoordeling maken van de problemen die u omschrijft. Hij heeft de kennis om u vakkundig verder te helpen.
Ik nodig u uit met uw fiets langs te komen bij een KOGA dealer. In Spanje hebben wij echter geen dealer netwerk. Een medewerker bekijkt en test daar samen met u uw bevindingen en zal de mogelijke oplossingen met u bespreken. Wanneer de oplossing na constatering toch bij ons ligt, neemt uw dealer contact op met onze service afdeling.
Van uw melding maak ik een registratie aan in onze administratie. Heeft u nog aanvullende vragen, dan beantwoord ik deze zo snel mogelijk.
Met vriendelijke groet,
_____________________
Kortom, een generiek antwoord, uitbesteed aan accell Nederland met een extra zinnetje over Spanje. Ze hadden wel de moeite kunnen nemen om in de eerste alinea de zin over een dealer in de buurt te verwijderen.
Overigens verwacht ik niet perse uitgebreide service voor een tweedehandse fiets, maar ik vroeg Koga om een oplossing in het buitenland, maar ze lijken niet echt actief mee te willen denken.
De fiets begint helaas weer te kraken, dus ik vrees dat we een alternatief moeten gaan bedenken.