Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GERESERVEERD-Santos travel lite maat 53 - Forum Wereldfietser

GERESERVEERD-Santos travel lite maat 53

Fiets staat ook op marktplaats met meer foto’s en specificaties, ik gun mijn fiets aan een fietsliefhebber. Kermit en ik hebben veel mooie tochtjes gemaakt samen naar nu mag hij naar een nieuwe baas, staat op MP voor €3.000,-. Proefrijden / betalen en afhalen in Bussum.


Te koop: met pijn in mijn hart….mijn trouwe Santos Travel Lite maat 53 “Kermit”, voorzien van Rohloff naaf en riemaandrijving. Altijd onderhouden bij de dealer en vrijwel geen lakschade. Voorzien van achterdrager en voordrager en twee standaards. Waanzinnig fijne fiets die jou én je bepakking probleemloos naar je bestemming brengt, fietst als een zonnetje en heeft weinig onderhoud nodig. Wordt geleverd met de twee originele sleutels, foto’s spreken verder voor zich, zie ook lijst met specificaties. Heeft twee gewone bidonhouders en een petfleshouder. Dubbele pedalen, dus fietsen met SPD of met gewone schoenen mogelijk. Gaat weg omdat ik een nieuwe Santos ga rijden, maar deze is nog goed voor jaren fiets(kampeer) plezier. Eventueel te koop met stuurtas, twee achter tassen en twee voortassen van Ortlieb (bruin). Alleen serieuze reacties.

Bijlagen

Santos is verkocht, vriendelijk verzoek aan de moderators om deze advertentie te verwijderen, dank!