Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tirol Vital Route met bagage? - Forum Wereldfietser

Tirol Vital Route met bagage?

Beste mede-bikers,

Nu de vakantie kriebels boven komen, ben ik al weer druk aan het plannen voor mijn trektocht.
Ik wil samen met een vriend richting oostenrijk en daar met mountainbike en bagage rond gaan trekken. Ons oog viel op de Tirol Vital Route http://www.lexasoft.com/reis/tirol/inleiding.htm
ONs plan is om deze route met bagage op de fiets te gaan volgen. De bagage bestaat uit 2 (niet meeverende) voortassen, 1 grote achtertas en een stuurtas. We willen dus hiermee de 7 etappes gaan fietsen en bij elke tussenstop een camping zoeken en vervolgens van daaruit zonder bagage ook nog routes gaan volgen. Op internet is er redelijk wat geschreven over deze route, de ene keer lees je dat het voornamelijk grindpaden zijn en de ander keer staan er weer verhalen van mensen die het zonder bagage al beoorlijk pittig vonden. We houden opzich wel van een uitdaging, maar heb nof wel zo mijn twijfels of de Tirol Vital route wel te doen is met bagage.
Heeft iemand hier deze route al eens gedaan en wat is je mening over onze plannen?

Alvast bedankt

Willem en Nick

Heeft iemand info voor Willem en Nick????