Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tent gezocht voor 6-weekse fietstocht door Canada - Forum Wereldfietser

Tent gezocht voor 6-weekse fietstocht door Canada

Wie kan ons helpen aan (een goede tip voor) een goede 2 persoons tent voor een 6-weekse fietstocht door British Columbia in Canada? We zoeken iets van ca. 4 kilo met genoeg ruimte om evt. fietsen in te stallen en te koken als het regent.

Alvast bedankt!

Eugene en Astrid

Hi Eugene en Astrid,

De enige tent die ik ken is de MSR Velo;
Capaciteit: 2 personen
Min. gewicht: 3,9 kg
Max. gewicht: 4,3 kg

zie http://www.bike4travel.nl/product_info. ... 2734cdd467

Groet, rena

Andere tenten met grote voorluifel zijn bvb Hilleberg Nammatj 2/3 GT en Nallo 2/3 GT (www.hilleberg.se); daar gaan die twee fietsen wel niet helemaal inkunnen denk ik.
Eugène schreef:Wie kan ons helpen aan (een goede tip voor) een goede 2 persoons tent voor een 6-weekse fietstocht door British Columbia in Canada? We zoeken iets van ca. 4 kilo met genoeg ruimte om evt. fietsen in te stallen en te koken als het regent.

Alvast bedankt!

Eugene en Astrid
Beste Eugene en Astrid,

Ik heb nog wel een tent te koop.. Kijk hieronder voor de gegevens van de tent..

De naam is Wildebeast Tech-Trek Nyangani en heeft de volgende kenmerken:

1. Een 3 seizoenen lichtgewicht trekkerstent
2. Gemaakt van siliconen Polyester/Nylon ripstop
3. Nog geen 3 kilogram
4. 2 persons met een voor- en achteringang
5. Geel van kleur
6. 115 m hoog en super mooi!

Ik doe hem weg, omdat ik een kleinere tent wilde hebben voor op de fiets. Ik ben alleen en deze vond ik iets te groot voor mij. Ik heb hem nog maar 2 keer gebruikt en is dus nog zeer goed! helemaal compleet!
Ik doe hem weg voor 110 euro, of je moet me een ander leuk bedrag noemen.. wie weet.

groeten Yvette