Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Vitus Twentyfour kinderfiets - Forum Wereldfietser

Te koop Vitus Twentyfour kinderfiets

Onze jongens zijn uit dit fietsje gegroeid en aangezien de schuur nu wel heel erg vol wordt mag deze in de verkoop.

Een beschrijving van het fietsje staat in deze review die ik op dit forum heb geschreven toen we hem een half jaar hadden.

viewtopic.php?t=5642&start=60#p296210

De fiets is door twee kinderen gebruikt. De eerste groeide er helaas met een jaar uit. (In een emmer met Pokon gevallen). De andere heeft er drie jaar op gereden. Alles bij elkaar schat ik dat de fiets 5 000 km heeft gehad.

Op marktplaats staan foto's en nog meer info:
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... ht-11-5-kg

Ik ben net even langs de fietsenmaker gelopen om het fietsje te wegen. Met standaard, slot en spatbordje zat hij net onder de 11,5 kg. Als je dat er af haalt zit hij volgens mij op 10,5 kg.

Het fietsje heeft wel gebruikssporen, maar er zit ook originele lak bij om nog wat lelijke plekken weg te werken.
Het fietsje is zojuist verkocht. Hopenlijk heeft de volgende berijder er net zo veel plezier aan als onze jongens hadden.

Dit draadje mag op slot.