Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tout-Terrain Outback maat M nieuw - Forum Wereldfietser

Tout-Terrain Outback maat M nieuw

Omdat ik fietsen opbouwen leuk vind, ben ik nu voor mijn vrouw een Outback aan het opbouwen (ik had er zelf al eentje). Vanwege upgrade naar P1.18 op mijn eigen (nieuwe) fiets had ik nog een extra Pinion C1.12 versnellingsbak over en een wielset. Zo is het gekomen dat ik niet een maar twee Outbacks aan het opbouwen ben.

Een van de Outbacks is om weer te verkopen. Ik zet deze vast hier neer en de foto's volgen nog.

Tout-Terrain Outback frame in maat Medium en kleur Atlantico Metallic (blauw) dit voorjaar nieuw besteld bij Tout-Terrain (factuur aanwezig)
Verdere onderdelen (alles nieuw):
Pinion C1.12 versnellingsbak
Gates riemaandrijving CDX
Voorvork Rockshox Revelation RC 29"/27.5+ dit is een 35mm vork die de iets goedkopere variant van de Pike is (150mm af fabriek, ik heb er een Debonair set voor 130mm bij naar keuze), vorkbuis nog niet ingekort.
Nukeproof balhoofdset
Wielset Ryde Edge M30 29" met Pinion achternaaf en naar keuze een normale voornaaf of een Son 15 110 dynamonaaf
Banden Continental Cross King 29x2.2
Stuur, stuurpen, zadelpen van Newmen
Remmen Magura trailsport configuratie (MT5 4-zuiger voor, MT4 2-zuiger achter)

De fiets is geschikt voor bikepacking en een achterrek met tassen, wat je zelf fijn vind. Dit is echt een wereldfiets ook geschikt voor ruiger terrein, singletracks, etc. In overleg kunnen er nog zaken bij of anders.

Als je deze fiets bij Tout Terrain configureert ben je ongeveer €5700 verder. Ik zou deze willen aanbieden voor een prijs van €4500 met de SON naaf. Met gewone naaf €4300.

Graag pols ik eerst even hier op het forum voor deze marktplaats op gaat. Vragen, opmerkingen graag via een privébericht.
August schreef:
vr 30 jun, 2023 22:00
Als je deze fiets bij Tout Terrain configureert ben je ongeveer €5700 verder. Ik zou deze willen aanbieden voor een prijs van €4500 met de SON naaf. Met gewone naaf €4300.
Geef je verder dezelfde service en fietsenmakersgarantie?
Zoals je vast wel weet Leon, Ik ben geen fietsenmaker en geen winkel, maar een particulier en liefhebber die graag sleutelt. De onderdelen en fiets zijn kwalitatief hoogwaardig, dat snapt denk ik iedereen die daar een beetje verstand van heeft.
Het frame heeft gewoon garantie en de Pinion is nog te registreren waarmee ook garantie.
De prijs is ook anders dan bij een fietsenwinkel. Iedereen mag gelukkig zelf bepalen of dit een geschikte deal voor hem/haar is of even contact met mij opnemen bij interesse of vragen.
Wat een gave fiets , perfect voor de European divide of andere grote offroad avonturen.
Voor nu staat die nog op het droomlijstje en red ik het op mijn Lauf Seigla, was anders zeker geïnteresseerd.
Benieuwd naar het eindresultaat.
Terug van vakantie, tijd gehad om foto's te maken.
Enige wat ik nog niet heb gedaan is de stuurbuis inkorten omdat een nieuwe eigenaar dat dan naar eigen wens kan doen. Ook de voorvork staat nog op 150mm, hier heb ik wel een nieuwe Rockshox kit voor om naar 130mm te zetten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb wat biedingen op marktplaats mogen ontvangen en veel volgers. Ik wil de prijs nog wat aanpassen naar €4250 inclusief de SON of €4000 met een ander regulier voorwiel zonder naafdynamo.

Een goed bod daaromtrent mag je natuurlijk ook communiceren.
De Outback is verkocht via Marktplaats aan een expat die er lekker mee gaat bikepacken.