Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aachtergrond kleuren Forum ... - Forum Wereldfietser

Aachtergrond kleuren Forum ...

Hoi hoi, :D

Ten eerste mijn complimenten voor de website. 8) Het is te zien dat deze beheerd wordt door enthousiaste wereldfietsers met smaak.
Een opbouwende opmerking van mijn kant :idea: ...... Misschien zouden jullie een paar lichtere achtergrond kleuren kunnen uitproberen om high-lights (gezochte trefwoorden) in het Forum beter leesbaar te maken. :shock: ... :D


Afbeelding


Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Groetjes, :D
Mladen

Dank je voor de opmerking en suggestie. Dit kleurprobleempje is reeds bekend, we hebben het alleen nog niet opgelost. Het wordt op korte termijn opgelost. Zeer waarschijnlijk door de kleur van de high-lights aan te passen. De witte kleur die je daar ziet is (helaas) dezelfde witte kleur als de koppen achter de grijze balken. Dit moet eerst worden gescheiden en dan kan die kleur worden aangepast.

Jarno,

Ik zie dat je voor de opmaak van het forum gebruik maakt van de stylesheet forum.css
Als je aan het eind van dat bestand de volgende regel toevoegt zien de gezochte trefwoorden er weer leesbaar uit.

.postbody b { color : #FF3300; }

Hartelijk dank voor je suggestie Kunno. Ik had de <b> tag die om het woord heen staat over het hoofd gezien. Met jouw suggestie is de harde font codering alsnog te omzijlen. Het lost niet het gehele probleem op, maar wel die met de hoogste prioriteit.

Jarno schreef:Het lost niet het gehele probleem op
Niet? vertel, vertel, nog meer uitdagingen? :mrgreen:

De oplossing is er, deze moet enkel worden toegepast. Kost een paar stappen en wat tijd.

Het hierboven gemeldde probleem is weer terug.... :cry:
Heeft de laatste software upgrade soms e.e.a overschreven?

Ongetwijfeld. Ik heb het weer aangepast, maar nu iets anders. Dus mocht je ergens wat koppen in het zwart tegenkomen die eigenlijk wit horen, dan hoor ik het weer graag.