Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bikepacking offroad kampeertrektocht Achterhoek 15-17 sep - Forum Wereldfietser

Bikepacking offroad kampeertrektocht Achterhoek 15-17 sep

Een nazomerse kampeertrektocht door de Achterhoek van Nederland. We maken een grote 3 daagse doorgaande rondtocht over voornamelijk onverharde wegen en paden. We vertrekken vrijdag 15 september om 11.30 uur vanaf het station in Vorden. Hier eindigen we zondag in de namiddag ook weer. 

Er is ook een aparte route beschikbaar voor de fietsers die een lager tempo willen fietsen. Voor dit weekend zijn fietsers met een mtb-, gravel- of trekkingfiets welkom. 

Initiatiefnemer Barbara Janssen

Aanmelden kan hier
Leuk iniatief.
Een extra route voor de langzamere ?
Hoe snel denken jullie te gaan ??
Hoeveel km per dag ongeveer ? En zijn er nog externe kosten bv voor de organisatie naast eigen eten en camping geld.
Hoeveel km/ dag en totaal?
Wel fijn om te weten, en kosten etc etc ?
Nog aan het nagenieten van deze offroad trektocht. Het was weer een geweldige route. Via zandwegen, graskanten, bospaden en singletracks hebben we 3 dagen door de Achterhoek gezworven. Fijn en handig dat ook de koffiestops, de supermarkt en de campings in de route zijn opgenomen.
Dankjewel alle deelnemers, het was weer heel gezellig en inspirerend om met jullie op stap te zijn!
Dankjewel Barbara (en Gerlof), het was weer tot in de puntjes georganiseerd!
Graag tot een volgende keer!
groeten, Roel
Súper goed georganiseerd en een fijne onderlinge sfeer. Dag 1 met veertien nieuwe gezichten was het voor mij even de kat uit de boom kijken. Dag 2 om 9:00 uur op de pendalen dat ben ik niet gewend maar de groep stond alweer paraat dus ik ook. Dag 3 voelde ik me helemaal op mijn plek. Met mijn pas verworven ex MTB van Barbara kan het moeilijk tegen vallen. Ik voelde me tien jaar jonger ging als een speer. Genietend van rustiek Achterhoek en onze slow group die helemaal niet langzaam ging. De avontuurlijke MTB paadjes waarbij ik de adrenaline in mijn lijf voel stijgen proeft naar meer….Ik kijk alweer uit naar de volgende tocht met Barbara paadjes.
Offroad bikepacking is met kleine groep gelijk gestemde fietsers heel erg leuk om te doen. Natuurlijk heb je voor het offroad fietsen met bepakking (enige) ervaring nodig en moet je er ook een geschikte fiets voor hebben met oa. brede mtb banden. Deze langweekend tochten bij de Wereldfietsers worden vrijwel alleen georganiseerd door Barbara Janssen. Ik hoor dat de deelnemers daar erg blij mee zijn want ze organiseert het ook heel erg goed. Ze steekt veel tijd in het voorbereiden van de routes zodat je langs de mooiste paadjes komt met veel afwisseling ! Er worden zelfs aparte routes gemaakt voor de beginnende offroad fietser. Barbara, ik hoop dat je hier nog vele jaren mee doorgaat!