Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe Velotraum Konzept VK5 maat small - Forum Wereldfietser

Nieuwe Velotraum Konzept VK5 maat small

Bij Velotraum zijn de kleine maten (maat small en x-small) al geruime tijd uitverkocht en ze lijken niet snel weer op stock te komen. Ik ben benieuwd of er personen zijn die op zoek zijn naar een Velotraum met kleine framemaat. Valt te vergelijken met Nederlandse Santos fietsen.

Ik heb een gloednieuwe (2023) Konzept VK5 staan in maat small (kan voor mensen tussen 1.60-1.73 ongeveer) en vroeg me af of iemand interesse zou hebben deze over te kopen. Ik heb er in totaal ongeveer €3700 voor betaald. Zou af te halen zijn in Grimbergen, België (nabij Brussel).

Enkele specs:
Alu frame
kleur: pastelblauw met zwart opschrift (Velotraum)
Shimano SLX 1x12
Shimano XT schijfremmen
Tubus drager achter
Ergon grepen
MKS Always pedalen
27,5 inch wielen met Schwalbe G-One Allround banden (57mm)
...

Fietst als een wolkje!

Foto ter illustratie:

Bijlagen

Het lijkt alsof je de foto uit de inbox van je email hebt willen linken. Dat lukt niet, maar mocht je de foto's ook hier op het forum willen plaatsen, zie deze forumpost voor een snelle en duidelijke uitleg:

viewtopic.php?p=442754#p442751

Aan elke forumpost kunnen 5 foto's worden toegevoegd als bijlage, dus aan je startpost maar ook weer aan elke reactie op je eigen topic.

Succes met de verkoop!
Jurr schreef:
ma 31 jul, 2023 11:48
Het lijkt alsof je de foto uit de inbox van je email hebt willen linken. Dat lukt niet, maar mocht je de foto's ook hier op het forum willen plaatsen, zie deze forumpost voor een snelle en duidelijke uitleg:

viewtopic.php?p=442754#p442751

Aan elke forumpost kunnen 5 foto's worden toegevoegd als bijlage, dus aan je startpost maar ook weer aan elke reactie op je eigen topic.

Succes met de verkoop!
Bedankt voor de tip!