Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WK fietsen in Glasgow - Forum Wereldfietser

WK fietsen in Glasgow

deze week is er een gecombineerd WK voor vele fietsdisciplines.
ik geniet van het baalwielrennen, waar zowel de valide als minder valide sporters in één programma in actie komen.
vandaag een wielrenner met twee onderarm en één been prothese op een baanfiets.
gisteren een fietser met één arm.
fantastisch om mensen zo te zien fietsen en topsporten!!
Precies…zo hoort het 💪🏻
Vroeger had je in het peloton toepasselijke namen als Peter Winnen, Dimitri Champion en Marco Velo en vandaag gezien op het WK Junioren, Paul Fietzke, die 2e werd.
Afbeelding Yes!!!
Wat een gave overwinning was dit. Wat een karakter. Omvallen en weer doorgaan. Respect.
Wow!

Zat te luisteren tijdens het fietsen en toch maar even gestopt voor de laatste paar kilometers met beeld erbij (-:

Na die val ook, in dat gescheurde shirt...

En die drie erachter waren ook geen pannenkoeken.

Petje af, helmpje af was het in mijn geval =)

Benieuwd wat het op de mountainbike gaat worden met 'm, en ook vooral met de Nederlandse dames aldaar.
Ik heb beelden gezien op de Belgische Sporza. Enige tijd na het langskomen bij de scheepslift van Falkirk werd de hele wielerpeloton zo'n 40 minuten opgehouden. Iets door demonstranten. Politie met zwaailichten. Wat is er eigenlijk aan de hand en door wie?
Er zat lijm aan de hand, drie keer raden door wie :wink:
Daar heeft haast niemand het meer over na zo'n fraaie wedstrijd.

Da's pech, aandacht weg.

Dagdag.

(-:
De tovenaar schreef:
za 05 aug, 2023 21:58
Vroeger had je in het peloton toepasselijke namen als Peter Winnen, Dimitri Champion en Marco Velo en vandaag gezien op het WK Junioren, Paul Fietzke, die 2e werd.
Wat te denken van Hoogland en van den Berg die een carrière op de wielerbaan verkiezen. Doen ze desondanks uitmuntend. Evenals de Deen Pedersen op de racefiets, zal toch iedere keer weer even wennen zijn voor 'em.

WikiWeetje: Pedersen komt uit het dorpje (zullen we maar zeggen) Tølløse en rara welke Deen komt daar ook vandaan inderdaad Rasmussen. en daarnaast natuurlijk ook Eriksen die een blauwe maandag prof was bij CSC. Ik weet niet wat daar door het water zit.