Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 32-spaaks schijfremwielset CSL2800 700c (28") - Forum Wereldfietser

32-spaaks schijfremwielset CSL2800 700c (28")

IMG_20221010_150232_621.jpg
Kort gebruikte schijfremwielset, afkomstig uit een Focus hybridefiets. Voor de volledigheid: uitsluitend geschikt voor schijfremmen.

Vraagprijs €75

Kenmerken:
- Velgen Alexrims CSL2800
- ETRTO-maat 622 x 17c
- 32 spaken voor en achter
- Inclusief Avid remschijven 160 mm
- Naven type snelspan, snelspanners niet aanwezig
- Achter: Shimano FH-M525, 135 mm breed
- Voor: Shimano HB-M525, 100 mm breed
- Achterwiel 1398 gram (incl. remschijf)
- Voorwiel 1208 gram (incl. remschijf)

Geschikt voor (vakantie)fiets met banden tot pakweg 622-45. Deze wielset is zeker niet licht maar wel stevig.

Ophalen in Amerongen. Ik heb een doos waar de wielen in passen en wil wel naar een mogelijke koper toe komen tussen pakweg Driebergen en Rhenen.

Bijlagen

Ik zou de aanduiding in inches weglaten, dan krijg je ook geen discussie of je dit 29 inch kunt noemen.
Leon schreef:
zo 06 aug, 2023 17:00
Ik zou de aanduiding in inches weglaten, dan krijg je ook geen discussie of je dit 29 inch kunt noemen.
Goede tip - ik realiseer me nu ook dat ik 28 inch had moeten schrijven ...... macht der gewoonte :) Ik pas het aan.
WIELSET IS VERKOCHT (via Marktplaats).

Vraag: hoe kan ik de oorspronkelijke tekst aanpassen? Ik zie vast een optie over het hoofd .......... :lol:
Niet meer, tenzij met hulp van de moderator.
Je kunt de tekst gedurende korte tijd (24 uur?) aanpassen met een van de knoppen rechtsboven in het bericht. Na die korte tijd is de knop weg.
Maak je geen zorgen. Mettertijd verdwijnt je topic in het vuilnisbak van het verleden.
Misschien dat een moderator je topic afsluit en dan kan het ook niet meer opgerakeld worden.