Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen: zondag 13-8-2023 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen: zondag 13-8-2023

Komende zondag is het weer tijd voor rondje Groningen.
Vertrek is om 10 uur bij het Peerd van ome Loeks. Fiets jij ook mee?
Een leuk rondje van 70-75 km is van harte welkom.
Tot zondag, René
Ik ben van de partij.
Tot zondag. Cilia
Ik fiets ook graag mee.
Annelies
Goedenavond ,

ik wil mij graag aanmelden voor het rondje Groningen van morgen 13 augustus


groet

Jan Willem
Hallo,
ik ben er morgen ook bij.
Groet, Petra.
Hallo,
Uiteindelijk stonden er vanmorgen om 10 uur 9 mensen bij het Peerd van Ome Loeks voor een lekker rondje Groningen: Geke en René (met een route in hun zak), Marten, Rikie, Cilia, Annelies, Gert, Petra en nieuw: Jan Willem. Met een stevig windje tegen fietsten we via een alternatieve route door het Stadspark en door Hoogkerk richting WNW. Vlakbij Niehove sloegen we rechtsaf voor een mooi ommetje, om een half uur later, zo rond kwart voor twaalf, op het terras in Niehove neer te strijken. Bijna allemaal aan een enorm stuk chocoladesinaasappeltaart met een kop koffie erbij, genietend van het zonnetje en de leuke verhalen van eenieder. Na de koffie vertrok Marten en reden we met zijn achten verder richting westen, stoempend tegen de wind. Zo ter hoogte van Grootegast mochten we eindelijk twee keer linksaf slaan en was de terugweg heerlijk met de wind in de rug. Nog een boterhammenstop bij twee bankjes, waarna we langzaamaan weer richting stad togen. Even na 3 uur reden we ons afsluitende rondje om het Peerd en stond er 73 km op de teller. Droog gehouden, genoten van het gezelschap en dank aan René en Geke voor de mooie route. Tot een volgende keer!
Groet, Petra.