Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Surly Long Haul Trucker 60cm izgs - Forum Wereldfietser

Surly Long Haul Trucker 60cm izgs

Beste formumleden, al jarenlang lees ik mee op jullie forum over de meest uiteenlopende onderwerpen van spiritusbranders tot bidonhouders. Zelf echter nooit een account aangemaakt, maar nu dus wel. Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in fietsvakanties, maar door omstandigheden is het er op een paar korte ritjes na nooit van gekomen. Onderstaande Surly had ik dus ook voor dat doel opgebouwd, maar amper gebruikt. Mijn ervaring vorig jaar (fietskamperen met een fatbike in de Eiffel heeft me doen besluiten dat ik me meer op tochtjes over (grind)paden wil gaan richten. Omdat mijn ruimte thuis beperkt is gaan er nu twee fietsen (de onderstaande en een fatbike) uit en komt er een Surly Krampus voor in de plaats. Vandaar dus aangeboden:

Mooie Surly Long Haul Trucker (LHT), in zeer goede staat.
Frame: 60cm, staal butted cromo

Drivetrain: mix van betrouwbare en makkelijk onderweg te servicen onderdelen. 48-38-28 crankstel (vierkantas) met 12-36 9 speed achtercassette. Dura-ace buisverstellers, kunnen ook op frictie gezet worden.

Remmen: Avid shorty ultimate cantilevers met Sram remgrepen. Slechts 1 keer gebruikt.

Wielen: Rose Extreme dubbelwandige gebuste velg met 36 spaken en Deore (dynamo)naven.

Banden: Vouwbanden 42mm Schwalbe Marathon Mondial

Stuur: Pro discover medium flare. Slechts 1 keer gebruikt

Zadelpen en stuurpen: Pro

Zadel: Brooks B17 special met koperbeslag, slechts enkele ritjes mee gemaakt.

Baggagedragers: Tubus Cargo en Tubus Tara


Passende SKS spatborden worden meegeleverd. Ook beschikbaar een ongebruikte set Marathon Mondial in 50mm (vouw, voor het voorwiel) en 47 mm (draadband, achterwiel). Met deze laatste set krijg je meer comfort op slechtere wegen, maar de spatborden passen er dan niet meer op.

Fiets is veel te weinig gebruik door omstandigheden. Nog geen 2000 km mee gefietst en slechts 1 keer op kampeervakantie in de ardennen mee geweest.

Indien gewenst kan ik voor de verkoop de spatborden en de voordrager (inclusief de B&M koplamp) even monteren.

Vraagprijs is € 1.000 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[/img]
Is verkocht, kan een slotje op!