Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Help fietser gezocht Saigon ,Phnom Phen ,Siem Reap ,Bangkok - Forum Wereldfietser

Help fietser gezocht Saigon ,Phnom Phen ,Siem Reap ,Bangkok

Help ik fiets niet graag alleen ,kilometers zijn niet belangrijk wel gezelligheid en wat over hebben voor elkaar .Vertrek Saigon (HCC) op 19 november dan door de Mekong Delta richting Chau Doc (prachtige omgeving) dan met ferry over de Mekong naar Phnom Phen in Phnom Phen beetje sigtseeing en dan richting Siem Reap over water of met fiets daarna naar de kust van Thailand richting Bangkok en eventueel verder richting Singapore.
Overnachtingen in Hotels lekker ontbijtje in de ochtend en dan op de fiets.
Leuke dingen bekijken door parken en andere bezienswaardigheden beetje zwemmen .
Ben man van 66 jaar met veel fietservaring wie helpt mij uit de brand .
Dit is maar een fietsplan kan naar alle kanten gewijzigd worden en of uitgebreid .
Hoi hoi,

ik heb misschien wel interesse met je te gaan fietsen. Zullen we eens contacten en dan het plan uitstippelen?
Heb je zojuist een PB gestuurd, hartelijke groet uit Amsterdam.
Ik heb zojuist persoonlijk bericht gestuurd met tel. en emailadres .
Hoi

Ben benieuwd of alles gelukt is. Ik ben net terug van een fietsvakantie en kan maar niet wennen weer thuis te zijn.. zijn er nog mensen bij je aangesloten?

Lennie