Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: 2x Vaude Aqua Front 14L & 1x Ortlieb Backroller 20L - Forum Wereldfietser

Te koop: 2x Vaude Aqua Front 14L & 1x Ortlieb Backroller 20L

Beste forumleden,

Bij deze bied ik een drietal fietstassen aan. Het gaat hierbij om 2x de Vaude Aqua Front 14L zwart en 1x een Ortlieb Backroller Classic 20L antraciet/grijs.

Bij de ene Vaude Aqua Front heeft één van de naden losgelaten, wat ik op reis het gerepareerd met ijzergaren en aan de binnenzijde tear-aid. Hierna heb ik er nog 5 weken de Pamir Highway en Bartang Vallei mee gefietst, waarbij ze het goed hebben gehouden. Daarna zijn de fietstassen nog een keer mee gegaan van Nederland naar Berlijn waarbij ze het ook nog goed hebben gehouden. De andere Vaude Aqua Front, daar is vrijwel gelijktijdig mijn mes doorheen gegaan, wat op dezelfde manier gerepareerd is. Ook dit lijkt een vrij duurzame oplossing te zijn.

De Ortlieb Backroller is in goede staat. Hij heeft alleen een schaafwondje t.g.v. foutieve installatie van mijn snelbinders. Hier heb ik destijds zekerheidshalve wat tear-aid overheen geplakt, maar dat was eigenlijk helemaal niet nodig.

Ik heb geprobeerd alle schade zo goed mogelijk op de foto's te zetten in de bijlagen. Omdat de fietstassen natuurlijk gebruikt zijn en zeker de Vaude's schade hebben, mogen ze weg voor een schappelijk bedrag. Zelf zat ik te denken aan €30 voor de set Vaude Aqua front en €40 voor de Ortlieb Backroller.
WhatsApp Image 2023-09-15 at 14.59.50.jpeg
WhatsApp Image 2023-09-15 at 14.59.37.jpeg
WhatsApp Image 2023-09-15 at 14.58.54 (2).jpeg
WhatsApp Image 2023-09-15 at 14.58.54.jpeg
WhatsApp Image 2023-09-15 at 14.58.53.jpeg
Als je contact opneem, met vaude, krijg je nieuwe tassen.

Ik heb het zelfde gehad.

Mario
Ik had ook dat probleem. Nieuwe tassen gekregen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze ook ooit tweedehands gekocht en intussen een set matchende Ortliebs. Ik hoef geen nieuwe van Vaude en hoop dat deze tassen nog een tweede leven krijgen en ik iemand er blij mee kan maken.