Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht Amsterdam e.o. - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht Amsterdam e.o.

Hi allemaal,

in het kader van goede voornemens zoek ik, πŸ³οΈβ€πŸŒˆ vrouw van 51 jaar, mensen die het leuk vinden regelmatig een langere fietstocht te maken. Bijvoorbeeld voor een dag, weekend of midweek.

Wie heeft daar ook zin in? Wellicht kunnen we een groepje vormen voor het maken van tours in Nederland.

Hartelijke septembergroet uit Mokum

PS ook mensen buiten de regio Amsterdam zijn natuurlijk ook welkom.
Ja, leuk plan. Ik vrouw 58, kom uit de omgeving Hoofddorp. Fiets regelmatig in en omgeving Amsterdam. Doe graag een keer een kennismakingsrondje. Groetjes Annelies
Goed idee Annelies, ik heb je PB gestuurd.
Hoi Amsterdamse ,
Het lijkt mij heel leuk.
Heb je een pb gestuurd.
Hgrt, paddington
Goedemorgen,

Ik vind het ook om regelmatig een lang stuk te fietsen! Woon zelf niet IN Amsterdam, maar wel in die omgeving. Keertje bellen & kennismaken?

Groet Tom
Beste Amsterdamse.

Ik weet niet of het als storm loopt voor je idee van een fietsclubje?
Maar ik heb wel interesse.
Ik zie het als een "stok achter de deur" om ook bij wat mindere motivatie de fiets te gaan pakken.
Zeker in deze wat minder aantrekkelijke dagen.
Ik ben 65 jaar en trek er bijna elk jaar wel op uit om een meer weeks toertocht te maken...
Ik lees graag een reactie.
Met groet van Frans
Hallo,
Ben je nog op zoek naar fietsmaatjes? Ik heb wel interesse, ik woon vlakbij Amsterdam dus dat is geen probleem.