Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Surly Troll - maat medium - Forum Wereldfietser

Surly Troll - maat medium

Hallo allemaal,

Ik verkoop een Surly Troll maat medium die in zeer goede staat verkeert.
Ik plak hier even het stukje dat ik op Marktplaats heb gezet. Voor foto's kijk je het best even naar de MP advertentie (als ik dat zo mag plaatsen). Ik zou het leuk vinden als hij naar iemand van het forum zou gaan en hij gebruikt wordt waar hij voor bedoeld is.
https://link.marktplaats.nl/m2023791100
Vraagprijs is 1750,- euro maar stuur maar een berichtje als je (geinteresseerd bent en) denkt dat dat niet goed is. :-)

Ik heb deze fiets in 2018 gebouwd voor mijn vriendin. Helaas is mijn liefde voor het fietsen groter dan die van mijn partner. Er is dus echt heel weinig op deze prachtige fiets gereden. En hij verkeert dus ook in een perfecte staat, geen achterstallig onderhoud, geen krassen en hij is netjes opgepoetst. De fiets is opgebouwd met een frame van Surly, model Troll maat medium, gekocht bij Jelle / Just Pedal. De wielen zijn oersterke handgespaakte exemplaren van Andless Cycling: 36 spaaks Ryde Andra velgen gecombineerd met Shimano Slx naven.
De versnellingen en remmen komen van Shimano, een mix van Deore, Slx en XT. Ik heb gekozen voor een triple voor en 9 speed achter, dat geeft je een lekker licht verzet als je bergop wil met bagage.
Ik heb de stuurbuis wat langer gelaten en je kunt je positie dus nog aanpassen door met spacers te schuiven en je stuurpen hoger of lager te zetten.

Onderdelen
Frame: Suly Troll maat medium
Wielen: 36 spaaks Ryde Andra velg, Shimano Slx naven, centerlock
Crankset: Shimano Deore
Shifters: Shiano Slx
Remhendels & remmen: Shimano Slx
Voorderailleur: Shimano XT
Achterderailleur: Shimano Slx
Cassete & ketting: Shimano
Stuur: Soma Clarence
Stuurpen: Ritchey
Balhoofd: Cane Creek 40
Pedalen: Shimano Saint
Banden: Schwalbe Big Apple 50mm
Spatborden: SKS
Zadel en bel worden niet meegeleverd.
Link naar advertentie aangepast: prijs verlaagd.