Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsdoos op vliegveld Tenerife zuid? - Forum Wereldfietser

Fietsdoos op vliegveld Tenerife zuid?

Goedemorgen! Weet iemand of het mogelijk is een fietsdoos te kopen op vliegveld Tenerife Zuid?

Over een maand vlieg ik op Grancanaria, voor een tripje van 6 dagen, eindigend op Teneriffe...

Dank alvast voor het meedenken!

Groet Eelco
Geen ervaring met dat vliegveld, maar het zou mij verbazen als ze dozen aanbieden. Vliegvelden waar je een doos kunt kopen zijn er niet veel....
in El Medano, vlakbij de luchthaven, is een grote moderne fietswinkel, Bike Point. Zij hebben waarschijnlijk wel een doos op overschot.
Thnx, ik ga ze contacteren!!!
Over een weekje vlieg ik terug naar NL vanaf La Palma en voor het eerst heb ik moeite om bij een rijwielzaak een fietsdoos los te krijgen.

Blijken ze dergelijke dozen gewoon bij het postkantoor te verkopen...
Dat ga ik onthouden!
Informeer eerst bij de airline of een doos wel noodzakelijk is.
Zelfs Ryanair accepteert tegenwoordig een hoes. Hoezen kunnen dun opgevouwen mee bovenop de drager.
Ik prefereer een doos, Bert. Niet alleen ter bescherming, maar ook om alles wat niet in de handbagage mag of kan, er bij in te stoppen (statiefjes, mes, slaapzak, donsjasje enzo)
20240411_125302.jpg
alma schreef:
do 11 apr, 2024 13:48
Ik prefereer een doos, Bert. Niet alleen ter bescherming, maar ook om alles wat niet in de handbagage mag of kan, er bij in te stoppen (statiefjes, mes, slaapzak, donsjasje enzo)

20240411_125302.jpg
Let wel op dat steeds meer maatschappijen de regel hanteren dat er niets bij de fiets gestopt mag worden en daar ook actief op controleren.