Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zelf klevende plakkers - Forum Wereldfietser

zelf klevende plakkers

Is er iemand die ervaring heeft met deze plakkers
Ja, maar geen goede. Na verloop van tijd (binnen enkele maanden) gaan ze lekken en krijg je er niet meer vanaf. Ik gebruik u weer de oude en trouwe pleisters met solutie.
swdick schreef:
ma 25 sep, 2023 20:11
Ja, maar geen goede.
Idem. Ik heb maar één merk geprobeerd en kan me niet meer herinneren welk (BBB?) dus misschien zijn er ook goede, maar ik wil het gedoe niet meer riskeren.

Groetjes,

Carl
Ze zijn bedoeld als noodoplossing. Thuis vervangen door "echte".
Ik sluit me aan bij de voorgangers: niet betrouwbaar genoeg om als definitieve reparatie te gebruiken. Ik heb er drie gebruikt, waarvan twee stuks heel snel weer los lieten.
Een reserve binnenband of "ouderwetse" plakker met solutie werkt stukken beter.
ik gebruik Lezyne zelfklevende plakkers. Afgelopen augustus voor het eerst gebruikt. Nog geen klachten dat deze snel loslaten.
Ik heb ze ooit van ParkTools gebruikt, en voor een snelle fix zeker handig als je geen reserveband bij je hebt of als het regent en geen zin hebt om te wachten. Na verloop van tijd laten ze inderdaad los, de enige die nog steeds vast op zijn plek zit zit op een inmiddels bijna 30 jaar oud thermarest matje.
Ik heb afgelopen week 2 banden gerepareerd met Topeak plakkers. De solutie die ik in eerste instantie dacht te gaan gebruiken bleek te zijn veranderd in lucht. Dus toen het pakje zelfklevende plakkers wat ik al enige tijd in huis had maar eens gaan gebruiken. Het werkte erg handig en had min of meer besloten die voortaan te gaan gebruiken. Maar nu ik dit lees ben ik heel benieuwd of en tot wanneer ze houden.