Additionally, paste this code immediately after the opening tag: specifiek materiaal bestemming bali, lombok, sumbawa flores - Forum Wereldfietser

specifiek materiaal bestemming bali, lombok, sumbawa flores

Onze fietvakantie hebben zich tot nu toe beperkt tot Europa. We gingen altijd met de tent.
Dit jaar gaan we echter naar bali, lombok, sumbawa en flores. In winkels zie ik veel materiaal liggen waarvan ik denk: Heb ik dat echt nodig. Daarom de vraag aan jullie: Wat is nou echt handig om mee te nemen, en wat moet ik vooral thuis laten?

Echt heel handig is een dompelaar zodat je zelf water kunt koken om thee te maken. Tien euro bij Blokker en je zult er veel plezier van hebben. Nederlandse stekkers passen gewoon daar.
Ook handig voor een goede nachtrust is een muggenstekker; die kun je het best ter plekke kopen, in elke supermarkt verkrijgbaar.

Hi Anouk,

Is het plan om te gaan kamperen of overnachten jullie in hotelletjes?

Eric Schuijt zou je vragen moeten kunnen beantwoorden. Je kunt hem mailen via info@vakantiefietser.nl

Groet, Rena :wink:

We gaan niet kamperen.
Ik hoorde bijvoorbeeld dat een klamboe heel handig is ivm kakkerlakken. Daar zou ik zelf nooit aan gedacht hebben, maar wel handig om te weten.