Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006 - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend, 19-21 mei 2006

Traditie getrouw vindt er ook dit jaar weer het Voorjaarsweekend plaats en wel van 19 t/m 21 mei 2006

Met als hoogtepunten:
- Zaterdag een fietsroute uitgezet door Jim van den Berg en Joris van de Leur, twee doorgewinterde fietsers!
- Maar liefst 2 dialezingen op de zaterdagavond!

Voor meer informatie zie http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=55

Wacht niet en geef je op bij Jim van den Berg, 010-2763658 of jimvandenberg@jimvandenberg.nl

Done, ik ga erbij zijn!

Cheers,

Martijn

Wij misschien ook! :)

Mhhhhh, komend weekend lekker weer --> tijd om de route eens te verkennen:)
Een set verse slicks onder de mountainbike gelegd en klaar voor een mooi tochtje op zondag!
volgens TomTom is het ongeveer 63km fietsen van huis naar Den Hout dus dat is meer dan genoeg voor een dagje mooi pedaalduwen.
Volgens de stafkaarten die ik van de streek heb liggen is het een erg mooi gebied!

Hi Cubeman, ook ik ben erg benieuwd naar de omgeving. Ben er nog nooit geweest. Zou je ons een tipje van de sluier kunnen geven?
Groet, Rena :wink:

Jip, me too!
Ik kan er nu eindelijk ook eens een keertje bij zijn.
Hoeveel deelnemers hebben zich al opgegeven?

Raymon.

En Cubeman, hoe was de omgeving van Den Hout?

Jim, de organisator van het voorjaarsweekend, is een weekje skien boven de poolcirkel. Volgende week komt hij terug en dan weten we meer over het aantal deelnemers, ookal is het bekend dat er ook mensen zijn die zich vantevoren niet opgeven, maar toch komen... gezellig!!! Zo gaat dat altijd bij het voor- en najaarsweekend. Het aantal deelnemers is vooraf dus nooit exact bekend.

Groet, Rena :wink:

Volgens mij plan ik mijn vakantie te vroeg...

Ik zit dan al onderweg naar Frankrijk te trappen.. :?

maar "da's okmoi"

renaw schreef:En Cubeman, hoe was de omgeving van Den Hout?

Jim, de organisator van het voorjaarsweekend, is een weekje skien boven de poolcirkel. Volgende week komt hij terug en dan weten we meer over het aantal deelnemers, ookal is het bekend dat er ook mensen zijn die zich vantevoren niet opgeven, maar toch komen... gezellig!!! Zo gaat dat altijd bij het voor- en najaarsweekend. Het aantal deelnemers is vooraf dus nooit exact bekend.

Groet, Rena :wink:
Het was een erg mooi tochtje!
Ik heb er totaal 154km van gemaakt op zondag en heb genoten van de afwisseling van het Brabantsche land.
Stukken bos, weilanden/akkerland, zandgebieden, heidevelden en mooie vrijstaande huizen heb ik gezien.
Er moet daar wel iets moois te fietsen zijn als dagtocht!
Ik kijk er nu al naar uit!

Groet,

Martijn

Ah Martijn, dat maakt het verlangen nog erger, want we moeten nog meer dan 2 weken wachten...

Lees net dat me mogelijk een tochtje in gaat lassen komend weekend... :P
Dta maakt het lijden dragelijker!

Jim,

Zou het voor de fietsers die vrijdagmiddag reeds arriveren, reëel zijn om 's avonds effetjes bij de Vaude-store in Breda langs te gaan?

Zie: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=3968

Gerd

Hi Gerd,

Bedankt voor de tip!

Ik zag dat je je moest opgeven voor de lezing, dus morgen ga ik de Vaude Store bellen en vragen of we met een groep wereldfietsers langs kunnen komen. Zodra ik het weet zal ik het hier op het forum vermelden!!

Aangezien het maar zo'n 10 km van de camping is, lijkt het me een leuk uitje!

Wie weet gaat Frank na afloop nog met ons mee...

Groet, Rena :wink:

ps: Daar Jim pas een dezer dagen terug komt van zijn skitocht boven de poolcirkel, neem ik het even over.

Beste mensen,

Ik heb zojuist contact gehad met de Vaude Store en we zijn van harte welkom!!

Wel is het zo dat ze graag willen weten hoeveel mensen er ongeveer naar de dialezing van Frank van Rijn zullen komen i.v.m. de koffie/thee (GRATIS :lol: ) en stoelen.

Daarom dan ook, mocht je de dialezing van Frank van Rijn bij willen wonen op vrijdagavond 19 mei 2006 om 20.00 uur te Breda, stuur dan even een mailtje naar Jim van den Berg, jimvandenberg@jimvandenberg.nl

Groet, Rena :wink:

ps: Wie weet krijgen we Frank zover dat hij deelneemt aan het weekend...

Hij moet s'nachts toch ook slapen?

John.
Jazeker moet Frank 's nachts slapen.
Vandaar ook dat hij gesponsord wordt door VauDe :wink:!
Aan tenten en slaapzakken geen gebrek in Breda :D.

Maar je kunt tijdens de lezing ook gewoon op een stoel zitten natuurlijk :wink:.

Groeten,

Robertjan Kuijten

zoeken jullie nog meer mensen om te sponsoren? :lol: :D :lol:
Tsja... Daar zeg je wat. Dat vroeg ik ook aan VauDe voor m'n reis naar Zuid-Amerika... Maar helaas.
Het is trouwens VauDe Nederland die hierover gaat.

Groeten,

Robertjan Kuijten

Wat jammer dat je je naam er niet bij zet "VAUDE store". Is dit reclame??? Worden we gesponsord??? :roll:

Gaan we je vrijdag 19 mei trouwens ontmoeten bij de dialezing?
En ga je daarna ook mee naar Den Hout om het weekend met ons door te brengen?

Groet, Rena :wink:
Hoi,

Ik hoop er zeker bij te kunnen zijn!
Er kan wel wat verschuiven wb. personeel binnen het bedrijf, dus het is wel even afwachten of ik werkelijk erbij kan zijn.
Ik vrees dat ik daarna niet mee kan... De volgende dag moet de winkel ook weer open... En dat is toch al gauw anderhalf uur op-en-neer rijden na een vermoeiende week.
Dus dat wordt na de lezing vrijwel direct de dekens opzoeken.

Groeten,

Robertjan Kuijten