Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisfietsboek ' Stormreis van een jonge hond' 19.000km+ - Forum Wereldfietser

Reisfietsboek ' Stormreis van een jonge hond' 19.000km+

Goedendag fietsliefhebbers!

Het is een feestelijke dag, vandaag is mijn reisfietsboek ' Stormreis van een jonge hond' uitgegeven. Een boek vol verhalen over mijn ruime 19.000km door Europa en Turkije, waarin ik van verhaal naar verhaal en van probleem naar probleem fiets. Een verhaal over mijn twijfels, over de liefde, achterlaten, vinden, zoeken en vooral eindeloos veel avontuur.

Het boek is uitgegeven door uitgeverij Elmar, ook bekend van de reisboeken van Frank van Rijn, Gijs van Middelkoop en Marica van der Meer.

Het boek ligt voor €22.99 in de winkel en staat voor datzelfde bedrag op onder andere bol.com, echter, voor €20 mag ik het aanbieden om af te halen (en als ik in een goede bui ben kan ik het op de fiets wel bezorgen) in regio Utrecht en Epe en wellicht kan ik het ook voor die prijs laten bezorgen!

Stuur een bericht van de DM hier, en vooral veel leesplezier gewenst (en zelf vele vrolijke kilometers op de fiets)!
leuk! je hebt een pb.
Via Bol https://www.bol.com/nl/nl/p/stormreis-v ... 154345679/

Samenvatting

‘Tranen vloeien rijkelijk wanneer ik mijn ouders vertel dat ik stop met de poltieacademie.’ Daarmee begint het nieuwe leven van Bram den Hertog. Deze vogel moet uitvliegen. Een nieuwe wereldfietser is geboren. Vrouwen spelen in die besluitvorming een onmiskenbare rol. De eerste tocht maakt hij nog samen met zijn vader, maar dan neemt zijn nieuwe bestaan definitief vorm aan en fietst hij richting Duitsland en daarna alsmaar verder richting Metz en Luxemburg en via Frankrijk en Spanje belandt hij ten slotte in Portugal. Zijn doel is de Sahara, maar de reis zal heel anders verlopen… Niet alleen Covid gooit roet in het eten, maar ook de liefde, Janneke. De tweede reis is hij beter voorbereid en beter toegerust. Samen met zijn vader fietst hij naar Zürich, waarna hij alleen verdergaat. Kou en ontberingen, hitte en materiaalpech, maar ook een oneindig geluksgevoel, bizarre ontmoetingen en mijmeringen overvallen hem onderweg. Stug fietst hij door naar Italië, Oostenrijk en Slovenië, waar zijn vriendin ook weer van de partij is. Zodra zij weer naar Portugal is vertrokken begint de derde reis: de Balkandroom. Naar Kroatië, Albanië, Macedonië en ten slotte Turkije.
IMG_3922.jpeg
Gefeliciteerd! Naast de prachtige tocht vind ik het ook heel knap dat je je avontuur hebt weten om te toveren tot een boek. Super knap.

Met vriendelijke groeten,

Don
Leuk dat je de extra informatie hebt geplaatst, bedankt!
Eric op de Fiets schreef:
vr 24 nov, 2023 19:22
Via Bol https://www.bol.com/nl/nl/p/stormreis-v ... 154345679/

Samenvatting

‘Tranen vloeien rijkelijk wanneer ik mijn ouders vertel dat ik stop met de poltieacademie.’ Daarmee begint het nieuwe leven van Bram den Hertog. Deze vogel moet uitvliegen. Een nieuwe wereldfietser is geboren. Vrouwen spelen in die besluitvorming een onmiskenbare rol. De eerste tocht maakt hij nog samen met zijn vader, maar dan neemt zijn nieuwe bestaan definitief vorm aan en fietst hij richting Duitsland en daarna alsmaar verder richting Metz en Luxemburg en via Frankrijk en Spanje belandt hij ten slotte in Portugal. Zijn doel is de Sahara, maar de reis zal heel anders verlopen… Niet alleen Covid gooit roet in het eten, maar ook de liefde, Janneke. De tweede reis is hij beter voorbereid en beter toegerust. Samen met zijn vader fietst hij naar Zürich, waarna hij alleen verdergaat. Kou en ontberingen, hitte en materiaalpech, maar ook een oneindig geluksgevoel, bizarre ontmoetingen en mijmeringen overvallen hem onderweg. Stug fietst hij door naar Italië, Oostenrijk en Slovenië, waar zijn vriendin ook weer van de partij is. Zodra zij weer naar Portugal is vertrokken begint de derde reis: de Balkandroom. Naar Kroatië, Albanië, Macedonië en ten slotte Turkije.

IMG_3922.jpeg
Leuk interview over je fietsreizen en het boek in de De Fietsvakantie Podcast Bram. 👍

https://podcasters.spotify.com/pod/show ... 93-e2bmqsj
Leuke reactie - de podcast is ook echt tof geworden!
Bram. De Fietsvakantie Podcast gisteren ook afgeluisterd. Je enthousiasme spat er vanaf. Leuk om naar te luisteren.

Gr. Anno