Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje/Reisgenote gezocht Groningen gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje/Reisgenote gezocht Groningen gezocht

Hallo
Hierbij een oproep voor zowel (kortere) fietstochten in Nederland als voor fietstochten door Europa, zou ook graag in ieder geval nog wel 1 keer naar Zuid Oost Azie willen, Maleisie bijvoorbeeld.
In het verleden heb ik al aardig wat in Nederland gefietst en landen in Zuid Oost Azie per fiets bezocht, via AWOL.
In Europa heb ik de afgelopen 2 jaar de Maasroute in gedeeltes gefietst en eerder een keertje in Zuid Frankrijk, met de fietsbus naar Avignon.
Mijn plan is om behalve in Nederland vooral in Europa te gaan fietsen, vanuit huis of bv met de fietsbus.
Reizen naar bestemmingen met het vliegtuig hoeft van mij niet meer zo (misschien nog 1 keertje naar Azie....)
In Europa heb ik nog zoveel te ontdekken, heb niet echt een voorkeur om mee te beginnen. Er is nog zoveel moois te zien.
Ik vind het heel leuk om onderweg te kamperen en af en toe gebruik te maken van Vrienden op de Fiets of bv eenvoudig hotel. Tot nu toe heb ik alles gefietst met mijn gewone trekkingfiets. Kort geleden heb ik een electrische trekkingfiets besteld die w.s. in februari wordt afgeleverd. Ik wil deze gebruiken voor langere fietstochten door heuvelachtig/ bergachtig landschap zodat ik meer mogelijkheden heb om Europa verder te gaan verkennen.
Ik ben een man van 74 jaar, woon in de Provincie Groningen en vind het geweldig om per fiets nieuwe landen, streken te ontdekken. Mijn eerste wat verdere reis is hopelijk komend voorjaar, kijk er naar uit om dan ongeveer 1 tot 2 maanden op pad te gaan.
Wie lijkt het leuk om binnenkort een keertje, al of niet fietsend, kennis te maken?
Welkom! Elke 2e zondag van de maand fietsen we een rondje Groningen (75 km) vanaf Groningen centraal. Voel je welkom om een keer kennis te maken! Ik fiets sinds kort mee en het is een hele leuke warme groep.

Ik fiets zelf alleen korte weekendjes en bik voorkeur alleen, dus aan een fietsmaatje kan ik je niet helpen. :)