Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campz en Bikester Insolvent - Forum Wereldfietser

Campz en Bikester Insolvent

Kreeg vandaag volgende mail van Campz.nl:

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Als gevolg van de beperkingen in onze diensten door een lopende insolventie procedure, kunnen we op dit moment geen terugbetalingen uitvoeren. Wees gerust dat we er momenteel druk mee bezig zijn om al deze diensten weer beschikbaar te maken en dat alle openstaande terugbetalingen tijdig verwerkt zullen worden.CR943-NL

Hoewel we op dit moment geen exacte termijn kunnen aangeven wanneer uw terugbetaling zal plaatsvinden, zullen we de aanvraag bewaren en opnieuw contact met je opnemen zodra we meer informatie hebben.

​Wij hopen uw vertrouwen in de toekomst terug te kunnen winnen.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,


Campz en Bikester zijn beide onderdeel van Internetstores GmbH en het schijnt dat de rechtbank Stuttgart een curator heeft aangesteld daar.

Ik zou effe niet kopen daar totdat er meer duidelijkheid is. De internetsites zijn gewoon actief overigens......
Interessant, ik heb daar vorige week nog een tent gekocht in de Black Friday sales. De prijs was aantrekkelijk, misschien daardoor. De tent is gelukkig geleverd.
Bedankt voor de melding. Ik heb wel vaker wat bij Bikester besteld. Het kwam keurig aan. Enige voordeel kan nu zijn dat ik van hun spam af kom.
Zie ook: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... k-failliet
en
https://www.mtb-news.de/news/fahrrad-de ... eroeffnet/
Daar staat ook:
"Diese Marken werden derzeit von Internetstores betrieben
Addnature – Multichannel-Anbieter für Outdoor-Ausrüstung, spezialisiert auf Bereiche wie Wandern, Klettern und Skifahren.
Bikester – Fahrräder, Bekleidung und Ausrüstung.
Brügelmann – Onlineshop für sportlich orientierte Fahrrad-Enthusiasten.
CAMPZ – Anbieter für Outdoor-Equipment und -Zubehör.
Fixie Inc. – Bietet stylische Singlespeed- und Fixed-Gear-Fahrräder an.
fahrrad.de – Fachhändler für Fahrräder, Bekleidung und Ausrüstung.
Ortler – Fahrräder, vor allem Trekkingräder, E-Bikes und Citybikes.
Probikeshop – Online-Radsport-Expert*innen, die eine breite Palette von Fahrrädern, Ersatzteilen und Ausrüstung anbieten.
Red Cycling Products – Marke für Fahrradteile, -zubehör und -bekleidung.
Serious Cycles – Sportliche Fahrräder, einschließlich Mountainbikes, Rennräder, E-Bikes und mehr.
Vermont Bikes – Fokus auf preisbewusste, alltagstaugliche Fahrräder für die Familie.
Votec – Entwickelt Fahrräder, besonders Allroad- und Gravel-Modelle.
"