Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bangkok overnachten - Forum Wereldfietser

Bangkok overnachten

Wie weet een prettig overnachtingsadres in Bangkok. Liefst geen Khao San road, tenzij het ‘s nachts rustig is. Goed breikbaar met metro oid.
Hoi Vivian,

Wij kijken ook nog rond naar een geschikte plek om te overnachten in Bangkok. Best wel,lastig. Wij overwegen ook een pick-up te regelen naar een leuk stekje net buiten de grote stad. Vaak kun je bij een guesthouse (of iets vergelijkbaars) wel transport vanaf de luchthaven naar het guesthouse regelen voor een acceptabele prijs. Misschien is zo’n optie ook iets voor jou.
En ja, Kao San Road… 8)
Wij hebben in de jaren dat we daar kwamen twee leuke hotelletjes gevonden die toch rustig waren en niet al te ver van het ‘levendige’ deel liggen.
Navalai River Hotel - https://www.agoda.com/nl-nl/navalai-riv ... 49281f56be
Nuovo City Hotel - https://www.agoda.com/nl-nl/nouvo-city- ... e5827b8695

Bij Navalai kun je beter geen rivier view nemen, hoe leuk dat ook klinkt. De vele boten die aanmeren maken behoorlijk wat lawaai. En als je lijf dan nog in de Nederlandse tijdzone zit :?

Hoop dat je er wat aan hebt.

Mocht je nog andere fijne opties vinden dan zou ik het leuk vinden die hier te zien. Want wij willen onze trip ook graag in Bangkok starten.

Met vriendelijke groeten,

Don
Wij hebben in het verleden achter khoa san road geslapen, die straat heet : Soi Rambuttri erg gezellig rustiger, let wel dat was 12 jaar geleden maar op internet kan je er vast meer over lezen. Zwager schoonzus sliepen in China town waar mooie hotels staan.

Bangkok stikt van de hotels en guesthouses….

Succes en veel plezier.

Gr ej
Je geeft geen voorkeur voor wijk of prijsrange... dan zijn er uiteraard heel veel mogelijkheden in Bangkok.
Ik heb wel goede ervaringen met Chillax Heritage resort (als je graag in de Rattanakosin area verblijft maar niet op Khao San road). Hun donkeregroene kleurthema maakt me heel rustig 😁
Als wij met het vliegtuig in Bangkok aankomen overnachten we altijd in Lat Krabang .
Dat is een plaats buiten Bangkok en maar 8 km van de luchthaven. Er zijn een aantal prima hotels

Van daar uit is het een prima start van je fietstocht.
Als je ook de stad wil bezoeken is het misschien niet zo handig

Dirk
Bedankt voor alle reacties. Ik ga ze natrekken en zal laten weten waar ik uiteindelijk heb overnacht.
(Ik ga de 29ste van deze maand weg.)
Ik heb geboekt in het Photo Hostel in Chinatown, Bangkok. Goede locatie met veel eten in de buurt.
Het heeft een keuken en zitkamer voor de gasten en zoiets vind ik altijd een plus als ik alleen reis, want dat vergemakkelijkt het contact met anderen. Daarnaast is de eigenaar een foto-enthousiast en kun je via hem fototrips boeken. Weer eens wat anders.

Iedereen nogmaals bedankt voor alle informatie!
Wij verbleven inn2020 in Pim Thong Place in Lat Krabang. Erg fijne B&B en van hieruit zijn wij toen onze fietstocht begonnen. Vonden wij destijds een aanrader.
hoeksie schreef:
wo 20 dec, 2023 15:21
Wij verbleven inn2020 in Pim Thong Place in Lat Krabang. Erg fijne B&B en van hieruit zijn wij toen onze fietstocht begonnen. Vonden wij destijds een aanrader.
Dat ziet er uit als een hele fijne optie. Bedankt! Die nemen we zeker mee in onze planning! Kunnen we daar ook rustig de fietsen in elkaar zetten?

Met vriendelijke groeten,

Don
Vivian schreef:
ma 18 dec, 2023 13:27
Ik heb geboekt in het Photo Hostel in Chinatown, Bangkok. Goede locatie met veel eten in de buurt.
Het heeft een keuken en zitkamer voor de gasten en zoiets vind ik altijd een plus als ik alleen reis, want dat vergemakkelijkt het contact met anderen. Daarnaast is de eigenaar een foto-enthousiast en kun je via hem fototrips boeken. Weer eens wat anders.

Iedereen nogmaals bedankt voor alle informatie!
Dat is een leuk en creatief plekje om te overnachten.
Je zit ook lekker centraal zodat je allerlei leuke dingen kunt bezichtigen.
Alvast heel veel plezier en deel hier zo af en toe even je ervaringen (als je wilt)!

Met vriendelijke groeten,

Don
Kunnen we daar ook rustig de fietsen in elkaar zetten?

Zeker kan dat. Hele lieve eigenaresse die inze fietsdozen afvoerde.