Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Midden Nederland 28-01-2024 - Forum Wereldfietser

Rondje Midden Nederland 28-01-2024

Ongeveer twee jaar geleden geprobeerd om via dit forum 'Rondje Utrecht' weer van de grond te krijgen.
Via een FB groep kreeg ik wel een groep fietsers mee, in twee jaar tijd verschillende rondjes georganiseerd
Maar ook wel eens mee gefietst met Rondje Rotterdam en Rondje Midden Brabant.
Na het Rondje dat ik mee fietste vanaf station Tilburg met Joost en Bert,
Dacht ik probeer het nog een keer via het forum van de wereldfietser regelmatig fietsrondjes te organiseren.
Heb dit Initiatief ook op mijn vertrouwde plek gedeeld en in een whatsapp groepje.

Dit heb ik bedacht:
In het westen van de Provincie Utrecht en in het Oosten van het groene hart ligt Woerden en deze waterrijke omgeving
... één prachtig fietsgebied dat zowel in de zomer maar ook in de winter een aantrekkelijk gebied is om doorheen te fietsen.
Plaatsen zoals Kamerik, Kanis en Mijdrecht ...de Nieuwkoopse plassen waar we kunnen genieten van een bak koffie.
Deze route bevat een pontje .. na ongeveer 7,5 Km .. dat we zelf moeten bedienen.
De waterrijke polders hier is echt een hele fijne omgeving, vol in de rust en in alle openheid.
De route bevat een klein gedeelte onverhard fietspad,
2% van de route en is geschikt voor alle fietsen.

De route is 59,4 Kilometer lang
https://ridewithgps.com/routes/44903422

De start is op het stationsplein in Woerden. De stations huiskamer van station Woerden
biedt aan een grote tafel een bak koffie.

Vanaf 09:30 kunnen we verzamelen en om 10:00 vertrekken
Er is voldoende parkeergelegenheid en makkelijk per trein bereikbaar.
Wie Fietst er mee??
Robert.
Goed plan! Heb je al een datum?
Rondje Midden Nederland 28-01-2024
oeps...en ik maar in de tekst zoeken naar een datum :oops:
Ik kan die dag waarschijnlijk niet. Volgende keer beter.
Dank voor de reactie mannen, en Joost komt vast wel weer een keer goed ;-)
Hoi Robert, Ikfiets mee,
Vivian
Is er ook nog een gemiddelde snelheid? Aantal km voor mij prima haalbaar maar tempo is mij ( met hybride fiets) misschien te hoog...
Groet Mirjam
Mirjam1977 schreef: ↑
do 28 dec, 2023 17:50
Is er ook nog een gemiddelde snelheid? Aantal km voor mij prima haalbaar maar tempo is mij ( met hybride fiets) misschien te hoog...
Groet Mirjam
Gemiddelde snelheid is een normaal tempo....snelheid is ergens tussen 17- 20 P/U
daarin passen we altijd aan de langzaamste fietser.

Gezellig als je mee kan.....
Dat red ik wel! Voor mij is het wel stukje rijden maar ik denk dat de route de moeite waard is! Zet het in de agenda!
Groet Mirjam
Hoi Robert, wil je mij van de lijst schrappen?
Ik kom pas de 27ste januari terug uit Thailand, blijkt na bestudering van mijn vliegticket. Ik had een eerdere datum in gedachten en dan was ik graag meegegaan. Dit wordt te kort dag.
Groetjes, Vivian
Wij willen wel meefietsen met jullie.
Gr. Addie en Dik.
Nog maar hopen op droog weerπŸ˜‚
Groetjes Mirjam
En iemand nog tips? Ik ga voor het eerst mee via wereldfietser. Gelukkig al wel behoorlijk wat km in de benen de afgelopen jaren.
Mirjam1977 schreef: ↑
zo 14 jan, 2024 08:58
Nog maar hopen op droog weerπŸ˜‚
Groetjes Mirjam
Dat mogen we hopen inderdaad....de voorspelling is nu 7graden - zuidwest 4 - 35% zon
en 1 mm regen, maar dat valt altijd ergens anders ;-)
maar zoals altijd...is het even afwachten.
Mirjam1977 schreef: ↑
vr 29 dec, 2023 09:44
Dat red ik wel! Voor mij is het wel stukje rijden maar ik denk dat de route de moeite waard is! Zet het in de agenda!
Groet Mirjam
Top, het is een mooie omgeving/route, de koffiestop is gepland in Nieuwkoop.
Uit welke hoek van het land kom je?

En Tips?? begin met fietsen :D .... andere tip is, kom naar de fiets en wandelbeurs in Utrecht ;-)
dik en addie schreef: ↑
wo 03 jan, 2024 16:39
Wij willen wel meefietsen met jullie.
Gr. Addie en Dik.
Super!
Ik kom uit de buurt van Arnhem.
Ik bedoelde eigenlijk meer of ik een bammetje in mijn fietstas mee moet nemen bv...πŸ˜‚
Ik heb inmiddels aardig wat fiets ervaring maar niet in groepje..
Mirjam1977 schreef: ↑
zo 14 jan, 2024 11:11
Ik kom uit de buurt van Arnhem.
Ik bedoelde eigenlijk meer of ik een bammetje in mijn fietstas mee moet nemen bv...πŸ˜‚
Ik heb inmiddels aardig wat fiets ervaring maar niet in groepje..
Das een aardig eindje uit de buurt inderdaad, wat eten en drinken voor onderweg is altijd goed om bij je te hebben
evenals een regenpak en een goed humeur :wink:
Robertfietst schreef: ↑
zo 14 jan, 2024 11:32
Mirjam1977 schreef: ↑
zo 14 jan, 2024 11:11
Ik kom uit de buurt van Arnhem.
Ik bedoelde eigenlijk meer of ik een bammetje in mijn fietstas mee moet nemen bv...πŸ˜‚
Ik heb inmiddels aardig wat fiets ervaring maar niet in groepje..
Das een aardig eindje uit de buurt inderdaad, wat eten en drinken voor onderweg is altijd goed om bij je te hebben
evenals een regenpak en een goed humeur :wink:
πŸ‘
Ik moet helaas afzeggen 😭