Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPSmap64st - Forum Wereldfietser

GPSmap64st

Mijn Garmin GPSmap64st is stuk. Wie heeft er nog een liggen, die niet meer gebruikt wordt. Ik ben geïnteresseerd.
Rolf Hoekstra
Wat is er stuk?
Het aan- en uitknopje op de zijkant is soms wel en soms niet in te drukken. Het lijkt van tijd tot tijd scheef te zitten scheef te zitten en de rubberbehuizing is op die plek stuk.
Groet Rolf
Van die aan/uit knop hoor ik vaker dat hij kapot gaat, niet alleen bij dit model. Meestal laat als eerste de behuizing het op die plek afweten. Wat ik van je begrijp is dat het rubber kapot is, dus waterdicht is de GPS niet meer. Kan je achterhalen of de schakelaar zelf nog wel in orde is? Je zou een klein beetje rubber kunnen verwijderen (want lek is de GPS toch al) om de schakelaar die er achter zit, meer ruimte te geven. Daarna zou je een nieuw stukje rubber over het het gat kunnen plakken. Zie een eerdere discussie over dit onderwerp.

Als de achterliggende schakelaar kapot is, wordt het een lastiger verhaal maar niet onmogelijk. Zie dit informatieve YouTube filmpje, weliswaar in het Indonesisch maar werkwijze is duidelijk.

AliExpress biedt compleet nieuwe behuizingen aan maar ik heb geen ervaring met de kwaliteit ervan. En als de achterliggende schakelaar kapot is, ben je met een nieuwe behuizing alleen, niet geholpen.
nbij ali zijn er onderdelen te koop, als je een beetje handig bent.

https://nl.aliexpress.com/item/10050029 ... Redirect=y
Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik ga eens aan het knutselen.