Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pacific Coast Bike Road - Forum Wereldfietser

Pacific Coast Bike Road

Hoi allemaal,

Deze zomer gaan mijn zoon en ik vanuit Vancouver naar San Diego fietsen.

Welke is de beste en de goedkoopste :) vliegtuigmaatschappij om mee te vliegen vanuit België/Nederland
-Naar Vancouver
-Vanuit San Diego terug

Hoe zit het met je GSM in USA. Wat is de beste optie om deze ginder nog te kunnen gebruiken ivm met dataverbruik.

Alvast bedankt voor alle leuke bijdragen.
Veel fietsplezier
Kurt
Dag Kurt,
Wij mijn vrouw Emma en ik hebben de Pacific Coast Route gefietst van Vancouver naar Los Angeles in 2015.
Wij maakten voor navigatie gebruik van Adventure Cycling Association zeer compact meet heel veel nuttige informatie.
Vliegen deden we toen met Iceland Air. De vier volgende keren dat we in USA fietste hebben we steeds Norwegian, Air Lingus en KLM/Delta. Dit jaar fietsen we van Vancouver naar St. Louis en kiezen we voor een rechtstreekse vlucht naar Vancouver.
Van Los Angeles (250 km van San Diego) kun je rechtstreeks met KLM terugvliegen naar A'dam.
Jullie hebben een prachtige route in het vooruitzicht.
scherpesteven schreef:
vr 23 feb, 2024 15:04
Hoi allemaal,

Deze zomer gaan mijn zoon en ik vanuit Vancouver naar San Diego fietsen.

Welke is de beste en de goedkoopste :) vliegtuigmaatschappij om mee te vliegen vanuit België/Nederland
-Naar Vancouver
-Vanuit San Diego terug

Hoe zit het met je GSM in USA. Wat is de beste optie om deze ginder nog te kunnen gebruiken ivm met dataverbruik.

Alvast bedankt voor alle leuke bijdragen.
Veel fietsplezier
Kurt
Ik heb een abonnement bij Obibio of zoiets (voormalig T-mobile) waarmee ik in de VS ook 50 Gb data per maand heb.