Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets met bagage tijdelijk opslaan in Faro - Forum Wereldfietser

Fiets met bagage tijdelijk opslaan in Faro

Half april vlieg ik naar Faro om vandaar rustig richting noord te fietsen met eindbestemming onbekend.
Eerst ga ik 10 dagen wandelen langs de kust met mijn vriendin. Zij vertrekt dan terug naar NL en ik wil dan rustig op de fiets terug naar NL. Plan is om mijn fiets in het vliegtuig mee te nemen en die dan die 10 dagen daar ergens op te slaan.
Nu heb ik al een paar hotels en fietsbedrijven gecontact of dat mogelijk is maar nog geen succes.

Alternatief kan zijn mijn fiets vanuit NL te versturen maar dan heb ik ook een bezorg adres nodig.
Heeft iemand hier nog een tips of ervaring hiermee?
Al je reisdagen zijn natuurlijk al gepland...
Ik zou het andersom doen! Eerst zelf richting Faro, daarna 10 dagen wandelen en samen weer naar huis.

Helaas geen antwoord op je vragen.
De wandelvakantie was al gepland en geboekt maar toen kreeg ik de mogelijkheid om wat langer vrij te zijn. En wil daarmee een lang gekoesterde droom van rondje europa gaan uitvoeren.
Nu alleen met start in Faro.
Op fb is een groep Nederlanders in Portugal. Misschien zit daar iemand tussen die de gouden tip heeft of op je fiets wil passen
Aan begin- en einde van je wandeltocht een hotelovernachting in Faro boeken; wellicht staan ze wat sympatieker tegenover stallen van fiets en bagage als ze ook nog wat verdienen...
Alternatief misschien: bagage-depot op vliegveld of station?
Of misschien bij een fietsenwinkel?