Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot gezocht 4 weken door de Balkan - juni 2024 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot gezocht 4 weken door de Balkan - juni 2024

Ha fietsers,

Ik zoek een reisgenoot voor een tocht door de Balkan. Liefst ga ik 4 weken vanaf half juni-half juli 2024.

Ik ben Eline, 28 jaar en heb al veel door Europa gefietst en dus wel ervaring. Ik woon in den Haag en werk in het dagelijks leven bij de GGd op de milieuafdeling. Afgelopen jaren heb ik o.a. door de Alpen, Zweden, Noorwegen en Frankrijk gefietst. Het leukste vind ik toch met een reisgenoot te reizen!

Stuur me een berichtje als je dit ook leuk lijkt!
Dag Eline,

Ik ben 34 en heb ook plannen voor een fietsreis door de Balkan. Afgelopen jaren heb ik door diverse landen in Europa gefietst.

Kun je wat nadere informatie geven over je reisplannen:
- Welke wijze van accomodatie;
- Welke afstanden per dag/week;
- Wat voor type fiets;
- Etc.

Alvast bedankt.

Groet,
Mark
Ha Mark,

Periode; 14 juni - 20 juli heb ik vrij
Fiets; trekfiets
Accomodatie; afwisselend (wild)kamperen, vooral campings of een b&b/ hotel als het een keer niet anders kan of zo uitkomt & warmshowers / iemands achtertuin.
Afstand; gemiddeld rond de 100 km per dag, soms wat meer, soms wat minder. En ik neem af en toe (1x week/2w) een rustdag als ik op een interessante plek ben,

Groeten Eline
Dag Eline,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groet,
Mark
Hi,

prive bericht gestuurd....

Grts
Hoi Eline,

Ik (27, vrouw) vertrek half mei vanuit Nederland richting de balkan met de fiets. Wil daar graag rondfietsen. heb nog geen plan, maar misschien leuk om te kijken of we de laatste weken van jouw vakantie samen kunnen fietsen?

Groeten,

Danique
Klinkt alsof je al een paar mooie fietstochten gemaakt hebt! Heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden?

Ik was de afgelopen 2 dagen ook lekker aan het fietsen en aan het zwemmen en de fietsvakantiekriebels begonnen toch wel weer te komen! Zat er eigenlijk over te denken om in 3/4 weken vanaf mid juni door Frankrijk en Zwitserland naar de alpen te fietsen Het zuidoosten van Europa is echter ook interessant omdat ik daar nog niet eerder gefietst heb, dus misschien lijkt me dat ook wel wat :). Laat maar weten of je al een reisgenoot gevonden hebt. Ik ben trouwens 31 en ben denk ik ~ 6 keer oid op fietsvakantie geweest :)