Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ebike te koop/ te huur gevraagd - Forum Wereldfietser

ebike te koop/ te huur gevraagd

In mei en juni ga ik naar Andalusie fietsen via de Benjaminse route. Omdat ik een doggyride met 2 hondjes meeneem en met een reisgenote ga, ook met hond en ebike, ben ik noodgedwongen op zoek naar een fiets met ondersteuning voor deze reis.
Ik heb een fijne koga traveller "zonder" daarom wil ik liever geen nieuwe ebike kopen voor veel geld.
Daarom te koop gevraagd : een ebike voor een reis door bergachtig landschap, 70 tot 100 km per dag. Framemaat voor vrouw van 1.59 lengte.
Hoi, mijn prachtige cube touring pro hybrid is te koop. Met Bosch middenmotor. Accu 625 watt
Sterke fiets, trapeze model. Zeer geschikt om door de bergen te fietsen. Hij is 2 jaar oud. 7434 km mee gereden, ook over de alpen. 70-100 km per dag is geen probleem als je niet de hoogste ondersteuning gebruikt. Ik ben nog iets kleiner dan jij en vind een lage instap toch makkelijker. Daarom ben ik overgestapt op een damesmodel.
IMG_0093.jpeg
IMG_0092.jpeg
IMG_0091.jpeg
IMG_0090.jpeg
Hallo Annelies,

Klinkt goed dit alles! Wat is de prijs van de fiets?

Groet,
Anna
Hoi Anna, de prijs is 1950,-
De fiets heeft nieuwe tandwielcassette, nieuwe ketting, nieuwe remblokjes en nog 3 jaar verzekering.
Oh ja nieuwprijs was ruim 3000,-
Beste Annelies,
Waar kan ik de fiets zien en eventueel een proefrit maken?
Mvg
Anneliesvdhaar schreef:
za 30 mar, 2024 10:03
Hoi Anna, de prijs is 1950,-
De fiets heeft nieuwe tandwielcassette, nieuwe ketting, nieuwe remblokjes en nog 3 jaar verzekering.
Let op, verzekering is niet altijd zonder meer overdraagbaar aan een volgende eigenaar.
Dank, ga ik even uitzoeken