Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje voor Denemarken - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje voor Denemarken

Hallo Allemaal,

Ik ben ook op zoek naar een fietsmaatje m/vr voor Denemarken en om dan in Shelters te gaan slapen (die zijn er heeeel veel) en de meeste zijn gratis of kosten heel weinig. Om te zien wat dit zijn kun je in een Shelterapp makkelijk opzoeken hoeveel en waar ze zijn.
Ik heb een vouwfiets, een e-bike en kan fietsen tot max 60 a 70 km ivm het opladen. Ik fiets dan ook in de eco-stand. Ik ben een vrouw van 69 jaar en heb veel fietservaring. Ik heb nog geen route uitgestippeld, maar alles is in overleg bespreekbaar. Ook heb ik nog geen datum en tijd geprikt en kan gaan wanneer ik wil. Zelf had ik gedacht zo rond mei, juni te gaan?
Als er belangstelling is dan hoor ik het graag,

Gr Jose
Halo Jose,

Toch opletten met de Deense shelters, heb daar twee jaar geleden op de terugreis van een rondje baltische zee volop van genoten maar slechts weinige shelters hebben electriciteit.
Als je in de app filtert op electriciteit blijven er slechts 101 over van de 2025.
In mei vertrek voor een fietstocht naar Dresden , fiets dan de Elbe route.
Ben 73 jaar en al vele lange afstanden gefietst . Vorig jaar nog de een tocht van
3500 km . Misschien wel leuk om van gedachten te wisselen . Groet Frank