Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop ivm niet meer kunnen fietsen/ kamperen - Forum Wereldfietser

te koop ivm niet meer kunnen fietsen/ kamperen

Hieronder nog een aantal spullen die ik graag door wil verkopen zodat ze toch nog goed gebruikt gaan worden nu voor mij fietsen/ fietskamperen wegens ziekte er niet meer in zit.

Een eerlijk en goed bod mag natuurlijk ook.
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... B6cG1oYW1B
In de link staan alle foto's


Crankbrothers mallet DH pedalen: Ik heb deze nog in zeer goede staat pedalen 1 seizoen gebruikt. Graag verkoop ik ze voor 25,-- euro (eventuele verzendkosten zijn voor de koper)
[img]https://photos.google.com /photo/AF1QipMWv9qm6ynqfMVoqNJlMeMPG5segJakkxQ70uda[/img]
Afbeelding

Velo Orange Grand Cru Sabot pedalen pedalen: Ook deze pedalen zijn nog in zeer goede staat en staan mooi op een retro fiets. OOk deze wil ik graag verkopen voor 25,-- euro (eventuele verzendkosten zijn voor de koper)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vaude Pavei Ventilation fietsloopschoenen maat 40: Deze schoenen heb ik nog geen 1 seizoen gedragen en zijn nog in uitstekende staat. Graag verkoop ik deze fijne en in goede staat zijnde fietschoenen voor 25,-- euro (de binnenzool is nog nieuw). (eventuele verzendkosten zijn voor de koper)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vaude Pavei 2.0 STX fietsschoenen: maat 40 Deze schoenen heb ik nog geen 1 seizoen gedragen en zijn nog in uitstekende staat. Graag verkoop ik deze fijne en in goede staat zijnde fietschoenen voor 25,-- euro (de binnenzool is nog nieuw). (eventuele verzendkosten zijn voor de koper)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vaude Moab All Mountain fietsschoen - maat 40. Graag verkoop ik deze fijne en in goede staat zijnde fietschoenen voor 25,-- euro (de binnenzool is nog nieuw). (eventuele verzendkosten zijn voor de koper)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tenslotte heb ik nog een Coccoon Air Core Travel pillow in de aanbieding voor 10,-- euro (eventuele verzendkosten zijn voor de koper)
Afbeelding
Afbeelding
Vervelend nieuws!

Als de Sabot pedalen zilver zijn dan wil ik ze graag van je overnemen!
Ha Sonny,

Ik kan op mijn andere account om de een of andere reden niet meer inloggen - dus als je reageert op mijn pb (wat nog wel met het andere account lukte) stuur dan een pb via dit account (inge68, want anders zie ik niets)
In de 1e post vergeten te noemen. Ik heb ook nog een fietsreparatie standaard voor in de verkoop - mag weg voor 40,-- . Gekocht via Marten van M-Gineering en ook nog in prima conditie.

https://photos.app.goo.gl/uyb3Ft3oE7F4zNAR6

Een goed en eerlijk bod doen mag natuurlijk ook altijd.
PB gestuurd voor de Coccoon Air Core Travel pillow!
Ik stuur je een bericht voor de Crankbrothers pedalen!
inge68 schreef:
vr 12 apr, 2024 13:11
Ha Sonny,

Ik kan op mijn andere account om de een of andere reden niet meer inloggen - dus als je reageert op mijn pb (wat nog wel met het andere account lukte) stuur dan een pb via dit account (inge68, want anders zie ik niets)
Heb ik gedaan!
Velo Orange Grand Cru Sabot Als ze in het zwart zijn wil ik deze wel graag kopen…..

Erg vervelend te horen dat het fietsen niet meer wil…..

Gr ej
ej Groningen - de pedalen zijn zilver kleur en door Sonny gereserveerd
Korte update:

Inmiddels zijn verkocht de reparatiestandaard, Orange Velo pedalen en het Coccoon kussen.

Dus nog te koop de Crankbrother mallet DH pedalen en de Vaude pavei Ventilation fietschoenen, Vaude Pavei 2.0 STX fietsschoenen en de Vaude Moab All Mountain fietsschoenen allen maat 40.

Ik kwam ook nog een: ongebruikte Therm-a-Rest Neoair pompzak tegen. Mag weg voor euro 5,-- (eventuele verzendkosten voor de koper).
PM gestuurd voor de pedalen!
Hoi Inge,

het lijkt erop dat mijn berichtjes in postvak uit blijven hangen, maar neem de crankbrothers graag over!
Ik snap er niks van, 3 berichten in postvak uit?

Mocht je de pedalen nog hebben, wil je het dan even laten weten? Groetjes!
Poise schreef:
di 16 apr, 2024 19:04
Ik snap er niks van, 3 berichten in postvak uit?
Dat betekent dat ze nog niet geopend en gelezen zijn.
Poise schreef:
di 16 apr, 2024 19:04
Ik snap er niks van, 3 berichten in postvak uit?

Mocht je de pedalen nog hebben, wil je het dan even laten weten? Groetjes!
Deze vraag kan ik voor je beantwoorden omdat ik de pedalen overneem zodra ik terug ben van mijn huidige reis, dus als het goed is zijn ze niet meer beschikbaar!
Wat naar dat je niet meer kunt fietsen Inge! Ik weet nog dat je hier heel enthousiast binnenkwam :(