Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen VAN Berlijn (KeesSwart): GPS-files - Forum Wereldfietser

Fietsen VAN Berlijn (KeesSwart): GPS-files

Wij willen de route van Kees Swart fietsen, maar dan in omgekeerde richting. Dus van Berlijn naar Enschede.
Nu heb ik geprobeerd de GPS-FILES om te keren, maar ik krijg hele rare files.
Heeft iemand deze route al eens in omgekeerde richting gefietst? Of heeft iemand goede GPS-FILES beschikbaar?
Waarom zou je eigenlijk niet gewoon de track in tegenovergestelde richting kunnen rijden? Je moet misschien af en toe even opletten met eenrichtingsverkeer en je fietst een keer aan de andere kant van een doorgaande weg. Maar vaak gaan dit soort routes toch over auto luwe wegen, dan merk je er niets van. Of zie ik iets over het hoofd? (ik fiets nooit van die route boekjes)
Net even geprobeerd maar met https://gpx.studio/ gaat het zonder problemen
Twee jaar geleden heb ik het stuk van Braunschweig naar Enschede gefietst.
Zelf werk ik met Mapsource en Basecamp. Daarin kun je gpx-files simpel omkeren.

Gebruik je je smartphone of een outdoornavigatiesysteem zoals Garmin om te navigeren?
Met die laatste kun je de tracks ook op het apparaat zelf omkeren.

Jan
Ik heb het in mapsource (Apple) gedaan, maar dat zijn op diverse plekken routes anders dan het orgineel. Ook zijn er plekken waar ik een ronde zou moeten maken (in het orgineel niet). Daarom vertrouw ik deze mapsource-route niet. Ik dacht : als iemand al een route heeft, hoef ik daar niet nog langer mee te klungelen.....
Lowie schreef:
ma 22 apr, 2024 13:06
Ik heb het in mapsource (Apple) gedaan, maar dat zijn op diverse plekken routes anders dan het orgineel. Ook zijn er plekken waar ik een ronde zou moeten maken (in het orgineel niet). Daarom vertrouw ik deze mapsource-route niet. Ik dacht : als iemand al een route heeft, hoef ik daar niet nog langer mee te klungelen.....
Stuur me maar een mailtje dan keer ik ze wel voor je om.

Jan