Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tacx fietsdrager - Forum Wereldfietser

Tacx fietsdrager

Ik vond in mijn kelder nog zo'n Tacx fietsdrager voor op de trekhaak van een auto, gratis op te halen in het centrum van Brussel voor wie die kan gebruiken. Is compleet, lichten werkten ook nog prima toen ik mijn auto wegdeed maar durf niet 100% garanderen dat er niet aan geklust moet worden. Eventueel voor onderdelen voor wie er 1 in gebruik heeft.

Schermafbeelding 2024-04-25 om 11.19.17.png
Schermafbeelding 2024-04-25 om 11.19.17.png (74.51 KiB) 229 keer bekeken
Dit type dus maar mijn kelder is niet zo smetteloos :roll:
Een sympathiek aanbod!
Met zelf twee Twinnyloads in het hok, waarvan een omgebouwd voor een ligfiets, weet ik dat je bij fietsdragers altijd moet opletten of ze op elke trekhaak kunnen. Bij Twinnyloads heb je voor verschillende trekhaakvormen verschillende hulpstukken nodig.
Daarnaast zijn er verschillende soorten stekkers voor de verlichting.
Een fotootje zou mischien al helpen.
Zal eens zien voor een foto. Als er ook een onderdeel op de trekhaak moet zitten is dit er misschien niet bij. Komt wel met gratis oude nummerplaat.
TACX2.jpg
TACX3.jpg
Het koppelstuk voor op de trekhaak laat zich voorlopig niet vinden, maar ik zie dat het los te koop is voor 84€ :lol: .
CarlW schreef:
do 25 apr, 2024 17:59
Het koppelstuk voor op de trekhaak laat zich voorlopig niet vinden, maar ik zie dat het los te koop is voor 84€ :lol: .
Oeps/Amai!