Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatjes gezocht 2-3 weken fiets-kampeervakantie - Forum Wereldfietser

Fietsmaatjes gezocht 2-3 weken fiets-kampeervakantie

Hallo!!

Ook ik heb weer de fietskriebels en zoek een fietsmaatje voor een fiets-kampeervakantie deze zomer. Ik kan zo'n 2-3 weken tussen half juli en half augustus. Waarheen staat nog open, ik vind het wel leuk om vanuit Nederland te vertrekken en terug te gaan met bus of trein. Ik dacht aan Onbegrensd naar Rome of bv richting Denemarken. Ik heb eerder de Groene Weg naar de Middellandse zee gedaan, fietste toen zo'n 80-110 km per dag en dat vind ik wel prettige afstanden.
Wat meer over mezelf: ik ben 31 jaar, huisarts-in-opleiding, eet vegetarisch, drink graag een wijntje en dol op fietsen!

Ik hoor het graag!
Groeten,
Margreet!
Hoi Margreet.

ik vertrek het weekend van week 28 op week 29 voor het 3e jaar achtereen volgend richting Zwitserland.
Ik ben dus al bekend op deze route.
ik ben een jongen van 21, bijna 22 jaar oud.
en heb 3 fietsvakanties achter de rug.
de laatste was een drama, en alles wat me toen overkwam gebeurt me niet nog n keer! "wat betekent dat me zogoed als nix meer kan overkomen :lol:
afijn, mocht je zin hebben om met n broekie mee te fietsen....... :D
misschien zijn er wel meer mensen met de zelfde hoek als bestemming in valt er in groepsverband te rijden.

Groetjes Bas

Hoi Margreet,

Ik heb ongeveer dezelfde plannen, zou graag met fiets en bagage naar het zuiden willen. Zit je vast aan die data of heb je nog wat speling?.
Ben juist HAIO af en nu dus huisarts, dus dat leek me wel leuk, hebben wel veel gespreksstof. Ik kan laatste 2 wkn van juni, eerste 2 wkn van juli, en evt september.

Gr Bas 35 jr

Hoi Margreet,

Ik wil graag gaan fietsen+kamperen in laatste week juli en eerste week augustus (heb helaas maar 2 weekjes de tijd) en ben daarvoor nog op zoek naar een of meerdere reisgenoten. Jouw plannen klinken dan ook goed! Ik ben 30 jaar, levensmiddelentechnoloog, houd van roeien en natuurlijk fietsen, plus ook van wijntjes trouwens.

Groetjes,
Karlijne